Запис Детальніше

Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання
Цели маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства и предпосылки их эффективной реализации в современной системе хозяйствования
Goals of marketing management at forestry enterprises and conditions of their efficient implementation in modern economic system
 
Creator Павліщук, О.П.
 
Subject маркетинговий менеджмент
місія та цілі
підприємства лісового господарства
екологізація суспільного розвитку
маркетинговый менеджмент
миссия и цели
предприятия лесного хозяйства
экологизация общественного развития
marketing management
mission and goals
forest enterprise
ecologically oriented social development
 
Description У статті розкрито місію та цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства в умовах ринкової економіки та з урахуванням об’єктивної необхідності екологізації суспільного розвитку. Охарактеризовано передумови ефективної реалізації цілей маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
В статье раскрыто миссию и цели маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства в условиях рыночной экономики и с учетом объективной необходимости экологизации общественного развития. Охарактеризованы предпосылки эффективной реализации целей маркетингового менеджмента на предприятиях лесного хозяйства.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
The aim of the article is to substantiate mission and goals of marketing management at forestry enterprises and conditions of efficient implementation in market economy taking into account objective necessity of ecological social development.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-01-30T08:50:54Z
2014-01-30T08:50:54Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Павліщук, О.П. Цілі маркетингового менеджменту на підприємствах лісового господарства та передумови їх ефективної реалізації у сучасній системі господарювання [Текст] / О.П. Павліщук // Маркетинг і менеджмент інновацій. — 2013. — № 4. — С. 304-313.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33821
 
Language uk