Запис Детальніше

Методичні вказівки до практичних занять, виконання лабораторних робіт, розрахунково-графічного завдання та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Спеціальні питання гідравліки, водопровідних та водовідвідних споруд» (для студентів 4 курсу денної і заочної форм навчання та слухачів другої вищої освіти напряму підготовки 6.060103 – «Гідротехніка (Водні ресурси)», спеціальності 7.092601, 7.06010108 – «Водопостачання та водовідведення»).

Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методичні вказівки до практичних занять, виконання лабораторних робіт, розрахунково-графічного завдання та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Спеціальні питання гідравліки, водопровідних та водовідвідних споруд» (для студентів 4 курсу денної і заочної форм навчання та слухачів другої вищої освіти напряму підготовки 6.060103 – «Гідротехніка (Водні ресурси)», спеціальності 7.092601, 7.06010108 – «Водопостачання та водовідведення»).
 
Creator Шевченко, Т.О.
Яковенко, М.М.
 
Subject Специальные вопросы гидравлики, водопроводных и водоотводных сооружений
 
Date 2014
 
Type Образовательные ресурсы
NonPeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Identifier http://eprints.kname.edu.ua/35275/1/122%D0%9C%20%D0%9C%D0%A3_%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%BA%D1%82_%D0%BB%D0%B0%D0%B1%D1%8B_%D0%A1%D0%98_%D0%A1%D0%92%D0%93%D0%92%D0%92%D0%A1%20%D0%BF%D0%B5%D1%87%202012.pdf
Шевченко, Т.О. и Яковенко, М.М. (2014) Методичні вказівки до практичних занять, виконання лабораторних робіт, розрахунково-графічного завдання та самостійного вивчення навчальної дисципліни «Спеціальні питання гідравліки, водопровідних та водовідвідних споруд» (для студентів 4 курсу денної і заочної форм навчання та слухачів другої вищої освіти напряму підготовки 6.060103 – «Гідротехніка (Водні ресурси)», спеціальності 7.092601, 7.06010108 – «Водопостачання та водовідведення»). [Образовательные ресурсы] (В процессе публикации)
 
Relation http://eprints.kname.edu.ua/35275/