Запис Детальніше

Двомовна освіта як чинник збереження ідентичності українців у Канаді та їх інтеграції в суспільство (кінець ХІХ  перша половина ХХ ст.)

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Двомовна освіта як чинник збереження ідентичності українців у Канаді та їх інтеграції в суспільство (кінець ХІХ  перша половина ХХ ст.)
Bilingual education as a factor in the preservation of Ukrainian identity in Canada and their integration in the society (late nineteenth  first half of the twentieth century)
 
Creator Ковальчук, О. О.
 
Subject двомовна освіта
ідентичність
українці
дискримінація
шкільництво
bilingual education
identity
Ukrainian
discrimination
education
37.013.42:81’246.2(71)(477)”19/20”
 
Description У статті досліджено питання збереження національної мови, культури, етнічного походження українських іммігрантів у Канаді. Завдяки наполегливій і важкій праці перших українців та представників наступних поколінь стало можливим навчатися рідною мовою, вивчати історію України, прилучитися до української культури, що сприяло збереженню ідентичності українців у Канаді.
The article studied the issue of preserving the national language, culture, ethnicity Ukrainian immigrants in Canada. Due to persistent and hard work of the first Ukrainian representatives and future generations has become possible to study their native language, study the history of Ukraine, to join the Ukrainian culture, which helped to preserve the Ukrainian identity in Canada.
 
Publisher Київ : Фенікс, 2013
 
Date 2014-02-03T10:22:21Z
2014-02-03T10:22:21Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ковальчук О.О. Двомовна освіта як чинник збереження ідентичності українців у Канаді та їх інтеграції в суспільство (кінець ХІХ  перша половина ХХ ст.) О.О. Ковальчук// Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент : збірник наукових праць / Ред. кол. : Євтух В. Б. (гол. ред.). – Київ : Фенікс, 2013. – Вип. 14. – с. 25-43
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4504
 
Language uk