Запис Детальніше

Підготовка педагогів до роботи в інклюзивному класі: наскільки спеціальної вона має бути?

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3310/
 
Title Підготовка педагогів до роботи в інклюзивному класі: наскільки спеціальної вона має бути?
Подготовка педагогов к работе в инклюзивном классе: насколько специальной она должна быть?
Preparing teachers to work in an inclusive classroom: how special it should be?
 
Creator Софій, Наталія Зіновіївна
 
Subject Міжнародні
 
Description У статті розглядається питання підготовки педагогів до роботи в інклюзивному класі, компетенції ефективних вчителів, а також розглянуто два основні шляхи їх розвитку: переддипломна та післядипломна підготовка. Автором подано основні компоненти відносин та рефлексії.
В статье рассматривается вопрос подготовки педагогов к работе в инклюзивном классе, компетенции эффективных учителей, а также рассмотрены два основных пути их развития: преддипломная и последипломное подготовка. Автором представлены основные компоненты отношений и рефлексии.
This paper deals with the preparation of teachers to work in inclusive classroom competencies of effective teachers, and examined two main ways of development: pre-diploma and postgraduate training. The authors describe the main components of relationships and reflection.
 
Date 2013
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3310/1/Sosiy_N.pdf
Софій, Наталія Зіновіївна (2013) Підготовка педагогів до роботи в інклюзивному класі: наскільки спеціальної вона має бути? Матеріали ІІ міжнародної науково-практичної конференції «Інклюзивна освіта: проблеми, пошук, шляхів вирішення". с. 12-14.