Запис Детальніше

Адаптація навчальних планів в умовах впровадження проблемно - орієнтованого навчання

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Адаптація навчальних планів в умовах впровадження проблемно - орієнтованого навчання
 
Creator Лобода, Андрій Миколайович
Лобода, Андрей Николаевич
Loboda, Andrii Mykolaiovych
Сміянов, Владислав Анатолійович
Смиянов, Владислав Анатольевич
Smiianov, Vladyslav Anatoliiovych
 
Subject адаптація
проблемне навчання
трансформація
іновація
 
Description З кінця 2012 р. медичний інститут Сумського державного університету (СумДУ) є учасником реалізації навчального проекту Tempus «Впровадження інноваційних навчальних стратегій в медичній освіті та розвиток Міжнародної мережі національних навчальних центрів». Проект передбачає впровадження інноваційних навчальних стратегій в медичній освіті, зокрема використання інтерактивних форм та методу проблемного навчання. Однією з умов такого реформування є модернізація медичних навчальних програм.
Новостворена експериментальна програма дозволить готувати нове покоління фахівців, які будуть: компетентні, досконало володіти професійними навичками, здатні постійно навчатися, професійно зростати та адаптуватися до середовища, зможуть швидко вирішувати проблеми та оволодівати знаннями протягом усього
професійного життя.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33946
С конца 2012 г. медицинский институт Сумского государственного университета (СумГУ) является участником реализации учебного проекта Tempus «Внедрение инновационных учебных стратегий в медицинском образовании и развитие Международной сети национальных учебных центров». Проект предусматривает внедрение инновационных учебных стратегий в медицинском образовании, в частности использование интерактивных форм и метода проблемного обучения. Одним из условий такого реформирования является модернизация медицинских учебных программ.
Новая экспериментальная программа позволит готовить новое поколение специалистов, которые будут : компетентны, в совершенстве владеть профессиональными навыками, способны постоянно учиться, профессионально расти и адаптироваться к среде, смогут быстро решать проблемы и овладевать знаниями в течение всей профессиональной жизни.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33946
From the end of 2012 Medical Institute of Sumy State University ( SSU) is a member of the implementation of the training Tempus project "Establishment of the supra-regional network of the national centers in medical education, focused on PBL and virtual patients". The project involves the implementation of innovative teaching strategies in medical education, including the use of interactive forms and methods of problem-based learning. One of the conditions of this reform is to modernize the medical curriculum.
The new pilot program will train a new generation of рrofessionals who are: competent, have master skills, able to continuously learn, grow professionally and adapt to the environment, will be able to quickly solve problems and acquire knowledge throughout professional life.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33946
Tempus Projects in frames of European Commission Programs
 
Publisher Запорізький державний медичний університет
 
Date 2014-02-13T14:02:13Z
2014-02-13T14:02:13Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Лобода А.М. Адаптація навчальних планів в умовах впровадження проблемно - орієнтованого навчання / А.М. Лобода, В.А. Сміянов //Актуальні питання фармацевтичної і медичної науки і практики (Матеріали Всеукраїнської науково- методичної конференції з міжнародною участю «Актуальні питання дистанційної освіти та телемедицини 2013»). - 2013. - №3(12)- С. 95.
2306-8094
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/33946
 
Language uk
 
Relation №3 (12);