Запис Детальніше

Мультимедійна дошка як засіб навчання на уроках іноземної мови:досвід Німеччини та Австрії

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Мультимедійна дошка як засіб навчання на уроках іноземної мови:досвід Німеччини та Австрії
Multimedia board as a mean of learning at foreign language lessons: the experience of Germany and Austria
Мультимедийная доска как средство обучения на уроках иностранного языка: опыт Германии и Австрии.
 
Creator Соломаха, Анжеліка Вікторівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У статті розглянуто досвід Німеччини та Австрії на шляху впровадження мультимедійних засобів навчання на уроках іноземної мови у загальноосвітніх навчальних закладах цих країн, реалізованого за допомогою застосування мультимедійних дошок. Мультимедійна дошка розглядається як засіб, в якому синтезовано всі існуючі технічні засоби навчання та який дозволить розпочати процес Online-навчання іноземних мов.
The article reviews the experience of Germany and Austria in implementing multimedia tools during learning foreign language in secondary schools, realized through the use of multimedia boards as a mean in which systemised all existing hardware and training that allowed starting the Online-learning foreign languages.
В статье рассмотрен опыт Германии и Австрии на пути внедрения мультимедийных средств обучения на уроках иностранного языка в общеобразовательных учебных заведениях этих стран, реализованного с помощью использования мультимедийных досок. Мультимедийная доска рассматривается как средство, в котором синтезированы все существующие ранее технические средства обучения и который предоставит возможность начать процес Online-обучения иностранным языкам.
 
Publisher Ялта: РВВ КГУ
 
Date 2014
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3373/1/Solomakha_A_PSPO_14_FLMD_PI.pdf
Соломаха, Анжеліка Вікторівна (2014) Мультимедійна дошка як засіб навчання на уроках іноземної мови:досвід Німеччини та Австрії Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія., 42 (1). с. 207-214.
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3373/