Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ СУБʼЄКТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ З НАВЧАЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ВІДМІННОСТЯМИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ СУБʼЄКТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ З НАВЧАЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ВІДМІННОСТЯМИ
 
Creator Скляр, П. П.
Мальцева, Т. Є.
 
Subject соціально-професійна субʼєктність
особи з функціональними відмінностями
майбутні фахівці соціальної сфери з навчально-функціональними відмінностями
концептуальні підходи
інклюзивна освіта
субʼєкт діяльності
професіоналізм соціального працівника
37.013 + 159.937 +316.329
 
Description У статті автори загострюють увагу на більш глобальному завданні ‒ перебудові концептуальних підходів до змісту, ролі і функцій соціальної роботи в масштабах держави ‒ з одного боку, та змісту, ролі і функцій вищої освіти ‒ з іншого. У цьому вони вбачають системно-цілісний державний підхід в розвитку субʼєктності осіб з функціональними відмінностями, а також питання безперервності освіти впродовж життя людини як провідної умови руху особистості до діяльності, професіоналізму і майстерності. Це наближає до розробки нових концептуальних підходів до функції і змісту інклюзії вищої освіти.
 
Date 2014-02-25T09:03:11Z
2014-02-25T09:03:11Z
2014-02-25
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4061
 
Language uk