ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ СУБʼЄКТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ З НАВЧАЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ВІДМІННОСТЯМИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ СУБʼЄКТНОСТІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ СОЦІАЛЬНОЇ СФЕРИ З НАВЧАЛЬНО-ФУНКЦІОНАЛЬНИМИ ВІДМІННОСТЯМИ
|
|
Creator |
Скляр, П. П.
Мальцева, Т. Є. |
|
Subject |
соціально-професійна субʼєктність
особи з функціональними відмінностями майбутні фахівці соціальної сфери з навчально-функціональними відмінностями концептуальні підходи інклюзивна освіта субʼєкт діяльності професіоналізм соціального працівника 37.013 + 159.937 +316.329 |
|
Description |
У статті автори загострюють увагу на більш глобальному завданні ‒ перебудові концептуальних підходів до змісту, ролі і функцій соціальної роботи в масштабах держави ‒ з одного боку, та змісту, ролі і функцій вищої освіти ‒ з іншого. У цьому вони вбачають системно-цілісний державний підхід в розвитку субʼєктності осіб з функціональними відмінностями, а також питання безперервності освіти впродовж життя людини як провідної умови руху особистості до діяльності, професіоналізму і майстерності. Це наближає до розробки нових концептуальних підходів до функції і змісту інклюзії вищої освіти.
|
|
Date |
2014-02-25T09:03:11Z
2014-02-25T09:03:11Z 2014-02-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4061
|
|
Language |
uk
|
|