НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
|
|
Creator |
Мальцева, Т. Є.
|
|
Subject |
навчальна діяльність
соціально-професійна зрілість внутрішні новотвори гуманістична парадигма освіти особистісно орієнтована діяльність індивідуальний стиль професійний досвід спеціаліста ключова кваліфікація 159.937 |
|
Description |
Стаття «Навчальна діяльність як початковий етап формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних працівників» розкриває сутність навчальної діяльності майбутніх соціальних працівників щодо формування їх соціально-професійної зрілості, підходи до аналізу діяльності соціальних працівників, дає визначення навчальної діяльності як поняття; основні положення навчальної діяльності. При аналізі навчальної діяльності майбутніх соціальних працівників підкреслюється, що необхідно враховувати особливості майбутньої професійної діяльності (специфічні навички, знання, уміння тощо). Аналіз підходів до дослідження умов формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних працівників доводить, що діяльність є основною умовою її формування.
|
|
Date |
2014-02-25T09:42:54Z
2014-02-25T09:42:54Z 2014-02-25 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4064
|
|
Language |
uk
|
|