Запис Детальніше

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ПОЧАТКОВИЙ ЕТАП ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ЗРІЛОСТІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ
 
Creator Мальцева, Т. Є.
 
Subject навчальна діяльність
соціально-професійна зрілість
внутрішні новотвори
гуманістична парадигма освіти
особистісно орієнтована діяльність
індивідуальний стиль
професійний досвід спеціаліста
ключова кваліфікація
159.937
 
Description Стаття «Навчальна діяльність як початковий етап формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних працівників» розкриває сутність навчальної діяльності майбутніх соціальних працівників щодо формування їх соціально-професійної зрілості, підходи до аналізу діяльності соціальних працівників, дає визначення навчальної діяльності як поняття; основні положення навчальної діяльності. При аналізі навчальної діяльності майбутніх соціальних працівників підкреслюється, що необхідно враховувати особливості майбутньої професійної діяльності (специфічні навички, знання, уміння тощо). Аналіз підходів до дослідження умов формування соціально-професійної зрілості майбутніх соціальних працівників доводить, що діяльність є основною умовою її формування.
 
Date 2014-02-25T09:42:54Z
2014-02-25T09:42:54Z
2014-02-25
 
Type Article
 
Identifier http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4064
 
Language uk