Запис Детальніше

Реалізація ідей професора Л.Ф. Мірошниченко в системі розвитку педагогічної творчості вчителя літератури

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/3429/
 
Title Реалізація ідей професора Л.Ф. Мірошниченко в системі розвитку педагогічної творчості вчителя літератури
Реализация идей профессора Л.Ф. Мирошниченко в системе развития педагогического творчества учителя литературы
Realization the ideas of Professor L.F. Miroshnichenko in the system of pedagogical creativity of a teacher of literature
 
Creator Сафарян, Світлана Іванівна
 
Subject Збірники наукових праць
 
Description У публікації проаналізовано ідеї професора Мірошниченко щодо формування особистості вчителя світової літератури, зокрема у царині розвитку його творчого потенціалу та досліджені шляхи реалізації зазначених ідей у системі вітчизняної педагогічної освіти, у тому числі і післядипломної.
В публикации проанализированы идеи профессора Мирошниченко относительно формирования личности учителя, а именно в области развития его творческого потенциала и исследованы пути реализации названных идей в системе отечественного педагогического образования, в том числе и последипломного.
This publication analyzes the ideas of Professor Miroshnichenko on the formation of a teacher of world literature, especially in the realm of his creativity and researches the ways of the implementation of these ideas in the national system of pedagogical education, including postgraduate education.
 
Publisher Інститут іноземної філології, НПУ імені М.П. Драгоманова; Видавничий дім Дмитра Бураго
 
Date 2013
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/3429/1/S_Safaryan_NMSHPMISP_IPPO.pdf
Сафарян, Світлана Іванівна (2013) Реалізація ідей професора Л.Ф. Мірошниченко в системі розвитку педагогічної творчості вчителя літератури Науково-методична школа професора Л.Ф. Мірошниченко: історія, сьогодення та перспективи. с. 151-158.