ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ
|
|
Creator |
Калюжний, В. В.
Калюжный, В. В. Kaliuzhnyi, V. V. |
|
Subject |
нові продукти
невдачі потреби суспільства первинність обґрунтування новые продукты неудачи потребности общества первоочередность доказательства new products failures needs of society priority substantiation 658.3 |
|
Description |
Вступ: для надбання конкурентних переваг виробники постійно вдосконалюють або розроб- ляють нову інноваційну продукцію. Але вона у більшості випадків не може знайти свого покупця. Чо- му так трапляється – прийнятної відповіді немає. Мета: науково обґрунтоване доведення тверджен- ня, що потреби людства у нових продуктах – це постійна, обов’язкова та історично зумовлена компо- нента розвитку суспільства. Методи: логічного і критичного аналізу. Результати: на підставі історич- ної інформації про темпи розвитку людства встановлено, що його розвиток зумовлений науково- технічним прогресом, який завдяки незадоволенню потреб та виникненню проблем породжує безліч нових продуктів. Речі з часом не змінюються, а потреби безперервно зростають, що і є підставою до розроблення нових інноваційних продуктів. Висновки: потреба у нових продуктах та у нових знаннях витікає із самої природи суспільства в міру його еволюційного розвитку. Тому попит у людства на нові продукти завжди існував, існує та буде існувати, визначаючи темпи розвитку та рівень добробуту су- часного життя. Введение: для получения конкурентных преимуществ производители постоянно разрабаты- вают новую продукции. Однако она в большинстве случаев не находит своего потребителя. Почему так – непонятно. Цель: обоснование утверждения, что потребность в новых продуктах – постоянная, обязательная и историческая обусловленная компонента развития общества. Методы: логического и критического анализа. Результаты: на основе информации о темпах развития общества установле- но, что его развитие обусловлено научно-техническим прогрессом, который для решения проблем и удовлетворения потребностей, порождает множество новых продуктов. Вещи со временем не меняю- тся, а потребности непрерывно растут, что и является основанием для разработки новых инноваци- онных продуктов. Выводы: потребность в новых продуктах и в новых знаниях вытекает из самой природы общества в силу его эволюционного развития. Поэтому спрос на новые продукты всегда был, есть и будет, определяя темпы развития и уровень благосостояния современной жизни. Introduction. Manufacturers are constantly developing and improving new innovation products in order to receive competitive advantages but very often these products are not in great demand. There is no definite explanation why this happens. Aims and Objectives. To prove with reasons that the need for new products is a constant, essential, historically determined component in developing any society. Methods. Logical analysis, critical analysis. Results. Basing on historical information about human progress it has been shown that scientific and technological advance leads to appearance of new needs and, as a consequence, to appearance of new products. Human needs are constantly growing, which results in development of new innovation products. Conclusion. The need for new knowledge and products is an essential feature of a human society at any given stage of its evolution so the demand for new products has always determined and will always determine the progress rate and level of well-being of modern society. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-03-12T08:47:29Z
2014-03-12T08:47:29Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Калюжний В. В. ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ [Електронний ресурс] / В. В. Калюжний // Економіка. Менеджмент. Підприємництво: зб. наук. праць, № 25 (ІІ) / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Г.В. Козаченко (гол. ред.) [та ін.]. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4111 |
|
Language |
uk
|
|