Запис Детальніше

ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ
 
Creator Калюжний, В. В.
Калюжный, В. В.
Kaliuzhnyi, V. V.
 
Subject нові продукти
невдачі
потреби суспільства
первинність
обґрунтування
новые продукты
неудачи
потребности общества
первоочередность
доказательства
new products
failures
needs of society
priority
substantiation
658.3
 
Description Вступ: для надбання конкурентних переваг виробники постійно вдосконалюють або розроб-
ляють нову інноваційну продукцію. Але вона у більшості випадків не може знайти свого покупця. Чо-
му так трапляється – прийнятної відповіді немає. Мета: науково обґрунтоване доведення тверджен-
ня, що потреби людства у нових продуктах – це постійна, обов’язкова та історично зумовлена компо-
нента розвитку суспільства. Методи: логічного і критичного аналізу. Результати: на підставі історич-
ної інформації про темпи розвитку людства встановлено, що його розвиток зумовлений науково-
технічним прогресом, який завдяки незадоволенню потреб та виникненню проблем породжує безліч
нових продуктів. Речі з часом не змінюються, а потреби безперервно зростають, що і є підставою до
розроблення нових інноваційних продуктів. Висновки: потреба у нових продуктах та у нових знаннях
витікає із самої природи суспільства в міру його еволюційного розвитку. Тому попит у людства на нові
продукти завжди існував, існує та буде існувати, визначаючи темпи розвитку та рівень добробуту су-
часного життя.
Введение: для получения конкурентных преимуществ производители постоянно разрабаты-
вают новую продукции. Однако она в большинстве случаев не находит своего потребителя. Почему
так – непонятно. Цель: обоснование утверждения, что потребность в новых продуктах – постоянная,
обязательная и историческая обусловленная компонента развития общества. Методы: логического и
критического анализа. Результаты: на основе информации о темпах развития общества установле-
но, что его развитие обусловлено научно-техническим прогрессом, который для решения проблем и
удовлетворения потребностей, порождает множество новых продуктов. Вещи со временем не меняю-
тся, а потребности непрерывно растут, что и является основанием для разработки новых инноваци-
онных продуктов. Выводы: потребность в новых продуктах и в новых знаниях вытекает из самой
природы общества в силу его эволюционного развития. Поэтому спрос на новые продукты всегда
был, есть и будет, определяя темпы развития и уровень благосостояния современной жизни.
Introduction. Manufacturers are constantly developing and improving new innovation products in
order to receive competitive advantages but very often these products are not in great demand. There is no
definite explanation why this happens. Aims and Objectives. To prove with reasons that the need for new
products is a constant, essential, historically determined component in developing any society. Methods.
Logical analysis, critical analysis. Results. Basing on historical information about human progress it has
been shown that scientific and technological advance leads to appearance of new needs and, as a consequence,
to appearance of new products. Human needs are constantly growing, which results in development
of new innovation products. Conclusion. The need for new knowledge and products is an essential feature
of a human society at any given stage of its evolution so the demand for new products has always determined
and will always determine the progress rate and level of well-being of modern society.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-03-12T08:47:29Z
2014-03-12T08:47:29Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Калюжний В. В. ОБҐРУНТУВАННЯ ПОТРЕБИ СУСПІЛЬСТВА У НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТАХ [Електронний ресурс] / В. В. Калюжний // Економіка. Менеджмент. Підприємництво: зб. наук. праць, № 25 (ІІ) / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Г.В. Козаченко (гол. ред.) [та ін.]. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4111
 
Language uk