Запис Детальніше

Стаціонарний фільтр Калмана в задачі аналізу оцінювання помилки інерціальної навігаційної системи

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стаціонарний фільтр Калмана в задачі аналізу оцінювання помилки інерціальної навігаційної системи
Стационарный фильтр Калмана в задаче анализа оценки ошибки инерциальной навигационной системы
Kalman filter stationarity analysis in the task of inertial navigation system errors estimation
 
Creator Rataichuk, I. A.; National Aerospace University. Zhukovsky “Kharkov Aviation Institute”
Kortunov, V. I.; National Aerospace University. Zhukovsky “Kharkov Aviation Institute”
 
Subject додаткові фільтри; фільтр Калмана; інтегрована навігаційна система; стаціонарність фільтрa
UDC 519.876.5; 629.056.6
дополнительные фильтры; фильтр Калмана; интегрированная навигационная система; стационарность фильтра
UDC 519.876.5; 629.056.6
complementary filter; Kalman filter; Integrated Navigation System; filter stationarity
UDC 519.876.5; 629.056.6
 
Description Основною перевагою фільтра Калмана над простими оцінками стану є можливість регулювання посилення фільтру відповідно спостережуваної нестабільності сигналу. Показана можливість використовувати прості спостерігачі, якщо посилення фільтрів стаціонарні незалежнi від маневрів літального апарату. Розглянуто динаміку моделі навігаційних похибок. Ця модель використовується у фільтрі Калмана в інтегрованій системі моделювання. Частотна область динаміки літака використовується при моделюванні для визначення стаціонарності фільтра. Результати показують, що коефіцієнт посилення фільтра є незмінним незалежно від динаміки руху
Основным преимуществом фильтра Калмана над простыми оценками состояния является возможность регулировки усиления фильтра соответственно наблюдаемой нестабильности сигнала.
Kalman filter main advantage over simpler state estimators is ability to adjust filter’s gain accordingly to observable signal instability. It is shown that it is possible to use simple observers if filters gain is stationary regardless of aircraft maneuvers. In this paper model of navigation errors dynamics is considered. This model is used in Kalman filer in integrated system simulation. Frequency domain representation of vehicle dynamics is used in this simulation to investigate filter stationarity. The results show that filter gain is stationary regardless of motion dynamics
 
Publisher Национальный Авиационный Университет
 
Contributor


 
Date 2014-03-19
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/ESU/article/view/5855
 
Source Электроника и системы управления; № 36 (2013); 98-102
Електроніка та системи управління; № 36 (2013); 98-102
Electronics and Control Systems; № 36 (2013); 98-102
 
Language en