Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства
Маркетинговый потенциал в повышении прибыльности предприятия Marketing potential in increasing profitability of company |
|
Creator |
Телишевська, Л.І.
Комишан, О.І. Сергеєв, С.С. |
|
Subject |
підприємство
маркетинговий потенціал прибуток маркетингове середовище маркетингові фактори SWOT–аналіз предприятие маркетинговый потенциал прибыль маркетинговая среда маркетинговые факторы SWOT-анализ business marketing potential profit marketing environment marketing factors SWOTanalysis |
|
Description |
У статті розглянуто економічну сутність маркетингового потенціалу підприємства як єдність економічного та ринкового потенціалу, охарактеризовано фактори, що формують його структуру, проведено стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства щодо підвищення його прибутковості, сформовано модель «дерева цілей», оцінено можливості та обгрунтовано пропозиції щодо зростання маркетингового потенціалу. Розкрито вплив зростання маркетингового потенціалу на підвищення прибутковості підприємства. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246 В статье рассмотрена экономическая сущность маркетингового потенциала предприятия как единство экономического и рыночного потенциала, охарактеризованы факторы, которые формируют его структуру, проведен стратегический анализ маркетингового потенциала предприятия по повышению его прибыльности, сформирована модель «дерева целей», оценены возможности и обоснованы предложения относительно роста маркетингового потенциала. Раскрыто влияние роста маркетингового потенциала на повышение прибыльности предприятия. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246 In this article economic substance of the marketing potential of the company as a unity of economic and market potential is exposed; the factors that form its structure are characterized, the strategic analysis of marketing potential of the company to improve its profitability is carried out, the model of the "tree of goals" is generated, the opportunities are assessed and the proposals are justified to increase the marketing potential. The impact of increased marketing potential on increasing profitability of the company is revealed. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-03-24T13:09:31Z
2014-03-24T13:09:31Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Телишевська, Л.І. Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства [Текст] / Л.І. Телишевська, О.І. Комишан, С.С. Сергеєв // Механізм регулювання економіки. — 2012. — №3. — С. 126-132.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246 |
|
Language |
uk
|
|