Запис Детальніше

Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства
Маркетинговый потенциал в повышении прибыльности предприятия
Marketing potential in increasing profitability of company
 
Creator Телишевська, Л.І.
Комишан, О.І.
Сергеєв, С.С.
 
Subject підприємство
маркетинговий потенціал
прибуток
маркетингове середовище
маркетингові фактори
SWOT–аналіз
предприятие
маркетинговый потенциал
прибыль
маркетинговая среда
маркетинговые факторы
SWOT-анализ
business
marketing potential
profit
marketing environment
marketing factors
SWOTanalysis
 
Description У статті розглянуто економічну сутність маркетингового потенціалу підприємства як єдність економічного та ринкового потенціалу, охарактеризовано фактори, що формують його структуру, проведено стратегічний аналіз маркетингового потенціалу підприємства щодо
підвищення його прибутковості, сформовано модель «дерева цілей», оцінено можливості та обгрунтовано пропозиції щодо зростання маркетингового потенціалу. Розкрито вплив зростання маркетингового потенціалу на підвищення прибутковості підприємства.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246
В статье рассмотрена экономическая сущность маркетингового потенциала предприятия как единство экономического и рыночного потенциала, охарактеризованы факторы, которые формируют его структуру, проведен стратегический анализ маркетингового потенциала предприятия по повышению его прибыльности, сформирована модель «дерева целей», оценены возможности и обоснованы предложения относительно роста маркетингового потенциала.
Раскрыто влияние роста маркетингового потенциала на повышение прибыльности предприятия.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246
In this article economic substance of the marketing potential of the company as a unity of economic and market potential is exposed; the factors that form its structure are characterized, the strategic analysis of marketing potential of the company to improve its profitability is carried out, the model of the
"tree of goals" is generated, the opportunities are assessed and the proposals are justified to increase the marketing potential. The impact of increased marketing potential on increasing profitability of the company is revealed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-03-24T13:09:31Z
2014-03-24T13:09:31Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Телишевська, Л.І. Маркетинговий потенціал у підвищенні прибутковості підприємства [Текст] / Л.І. Телишевська, О.І. Комишан, С.С. Сергеєв // Механізм регулювання економіки. — 2012. — №3. — С. 126-132.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34246
 
Language uk