Запис Детальніше

Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент”

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент”
 
Creator Ольшевська, Я.О.
 
Subject педагогічна взаємодія
відносини “викладач-студент”
pedagogical interaction
relationship "teacher-student"
378.064.2
 
Description У статті розкрито особливості педагогічної взаємодії, визначено й охарактеризовано спільні та відмінні риси поглядів різних психологічних і соціальних поглядів на поняття педагогічної взаємодії, а також охарактеризована головна сутність суб'єктивного підходу його особливості івидающуюся роль в педагогічній взаємодії.
The article explores the features of educational interaction, defined and characterized common and distinctive
features views of various psychological and social considerations of teacher interaction, and describes the main essence of the subjective approach, its features and outstanding role in the pedagogical interaction.
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2014-03-25T12:23:53Z
2014-03-25T12:23:53Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Ольшевська Я.О. Суб'єктивний підхід у педагогічній взаємодії в системі відносин “викладач-студент” / Я.О. Ольшевська // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С. 179-181
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4842
 
Language uk