Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства
Факторы обеспечения донесения сути бренда через систему коммуникаций промышленного предприятия Factors of deliver the essence of the brand through communications industrial enterprise |
|
Creator |
Івашова, Надія Василівна
Ивашова, Надежда Васильевна Ivashova, Nadiia Vasylivna Гончаренко, Т.П. |
|
Subject |
бренд
система комунікацій підприємство споживач повідомлення система коммуникаций предприятие потребитель сообщение brand communication systems enterprise communication |
|
Description |
У статті досліджено значення системи комунікацій у формуванні бренда підприємства. Виявлено чинники маркетингових комунікацій, які впливають на формування бренда у цільової аудиторії через систему комунікацій підприємства. Серед комплексу чинників визначено ті, які містять у собі індивідуальні, не пов’язані з іншими характеристики комунікацій. Доповнено перелік чинників, які впливають на дієвість цільової аудиторії, та запропоновано їх класифікацію. При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 В статье исследовано значение системы коммуникаций в формировании бренда предприятия. Выявлены факторы маркетинговых коммуникаций, которые влияют на формирование бренда у целевой аудитории через систему коммуникаций предприятия. Среди комплекса факторов определены те, которые содержат в себе индивидуальные, не связанные с другими характеристики коммуникаций. Дополнен перечень факторов, которые влияют на действенность целевой аудитории, и предложена их классификация. При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 In article explores importance of communication in shaping the brand company. The elements of marketing communications that affect the formation of the brand in the target audience through the communications business are detected. Among the complex elements identified those factors that encompass individual, not related to other characteristics of communications. Supplemented list of factors that affect the efficiency of the target audience and offered their classification. When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-03-26T08:02:29Z
2014-03-26T08:02:29Z 2012 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івашова, Н.В. Чинники забезпечення донесення сутності бренду через систему комунікацій підприємства [Текст] / Н.В. Івашова, Т.П. Гончаренко // Механізм регулювання економіки. — 2012. — №4. — С. 94-101.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34266 |
|
Language |
uk
|
|