Запис Детальніше

Урахування фактору часу при формуванні бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій банку на прикладі АТ «Ощадбанк»

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Урахування фактору часу при формуванні бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій банку на прикладі АТ «Ощадбанк»
Учёт временного фактора при формировании бюджета интегрированных маркетинговых коммуникаций банка на примере АО «Ощадбанк»
Accounting for the time factor in the formation of an integrated marketing communications budget to the bank by the example of JSC «Oschadbank»
 
Creator Радченко, О.В.
 
Subject інтегровані маркетингові комунікації
фактор часу
аналіз
банк
бюджет
банківські послуги
интегрированные маркетинговые коммуникации
временной фактор
анализ
бюджет
банковские услуги
integrated marketing communications
the time factor
analysis
bank
budget
banking services
 
Description У статті досліджено одну з основних складових побудови ефективної методики формування бюджету маркетингових комунікацій банку на прикладі філії Сумського обласного управління АТ «Ощадбанк» – фактор часу. Встановлено відсутність функціональної залежності між обсягом виданих кредитів та кількістю залучених клієнтів. Визначено часовий лаг у дії маркетингових комунікацій. Запропоновано математичну формалізацію розрахунку грошового
виразу бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій, де передбачене врахування перехідного ефекту від їх застосування.
При цитуванні документа, використовуйте посилання http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34278
В статье исследована одна из составляющих построения эффективной методики формирования бюджета интегрированных маркетинговых коммуникаций банка на примере филиала Сумского областного управления АО «Ощадбанк» – временной фактор. Установлено
отсутствие функциональной зависимости между объемом выданных кредитов и количеством привлеченных клиентов. Определен временной лаг в действии маркетинговых коммуникаций. Предложена математическая формализация расчета денежного выражения бюджета интегрированных маркетинговых коммуникаций, где предусмотрен учет переходящего эффекта от их применения.
При цитировании документа, используйте ссылку http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34278
This article observes one of the main components of an effective method of budgeting integrated marketing communications by the example of the bank branch – Sumy regional administration
JSC «Oshchadbank» – the time factor. The author admits the absence of a functional relationship between the volume of loans and the amount of attracted customers. The article defines the time lag in the marketing communications performance. A mathematical formalization of calculating monetary value of integrated marketing communications budget, which provides accounting transition effect from their usage was proposed.
When you are citing the document, use the following link http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34278
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-03-26T11:04:42Z
2014-03-26T11:04:42Z
2012
 
Type Article
 
Identifier Радченко, О.В. Урахування фактору часу при формуванні бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій банку на прикладі АТ «Ощадбанк» [Текст] / О.В. Радченко // Механізм регулювання економіки. — 2012. — №4. — С. 184-189.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34278
 
Language uk