Запис Детальніше

Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування звуко-тембральних уявлень майбутніх учителів музики в процесі фортепіанного навчання.
 
Creator Бай, Бінь
 
Subject тембральний слух
звуко-тембральні уявлення
художньо- виконавський процес
фортепіанна підготовка майбутніх учителів музики
timbre hearing
sound and timbre view
artistic and performing process
piano preparation of future teachers of music
378.013+780.71
 
Description У дисертації актуалізовано питання художньо-виконавського процесу в
фортепіанній підготовці майбутніх учителів музики України і Китаю. Для цього
докладно розглянуто та досліджено феномен звуко-тембральних уявлень у
контексті розвитку акустично-демпферної системи фортепіано. Звуко-
тембральні уявлення представлені у вигляді цілісного утворення, що
складається з наступних компонентів: тембрально-інформаційного,
операційного; художньо-образного, аперцептивно-асоціативного; виконавсько-
технологічногой, творчо-самостійного.
Педагогічна діагностика звуко-тембральних уявлень здійснюється за
допомогою когнітивно-інформаційного, операційного; тембрально-
перцептивного, мотиваційного та творчо-виконавського, функціонального
критеріїв. Експериментальне дослідження довело ефективність поетапності
формування звуко-тембральних уявлень, а саме за поступовістю таких етапів:
аналітично-рефлексивний, компетентнісний; виконавсько-технологічний,
розвиваючий, інноваційно-акустичний, творчий. Методика формування звуко-
тембральних уявлень майбутніх учителів музики України і Китаю має
ґрунтуватися на антропологічному, інноваційно-технологічному,
синестезійному, полімодальному, компетентнісному, компаративістському
підходах.
The subject, actualized in this dissertation, is connected with the process of
artistic performance during piano preparation of future teachers of music in Ukraine
and China. The phenomenon of sound and timbre views in the context of the
development of acoustical-damper system of the piano was examined and
23
investigated carefully. Sound and timbre views are presented by the form of integral
education, which consists of the following components: timbre-informational,
operational, artistic-figurative, apperceptional-associative, executive-technological,
creatively independent components.
Pedagogical diagnosis of sound and timbre views is made due to cognitive
information, operational, timbre-perceptual, motivational and creatively-performing,
functional criteria. Experimental study proved the efficiency of gradual formation of
sound and timbre views, particularly paying attention to such stages: analyticalreflexive,
competent; executive-technological, developing, innovative-acoustic,
creative. The method, used to form sound and timbre views of the future teachers of
music of Ukraine and China, should be based on the anthropological, technologicalinnovative,
synthesis, multimodal, competent, comparative approaches.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-04-02T07:37:39Z
2014-04-02T07:37:39Z
2014
 
Type Other
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4916
 
Language uk