Запис Детальніше

Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі фортепіанної підготовки вчителів музики

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі фортепіанної підготовки вчителів музики
 
Creator Чжан, Цзе
 
Subject методика
методи
вчитель музики
модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу
педагогічні умови
художньо- педагогічний аналіз
уміння художньо-педагогічного аналізу музичних творів
method
methods
music teacher
the model of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis
pedagogical conditions
artistic and pedagogical analysis
the ability to artistic and pedagogical analysis of music pieces
378.6:37.016:786.2.071.2(043.3)
 
Description Роботу присвячено теоретико-експериментальному дослідженню
проблеми формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у
процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Розроблено та обґрунтовано
принципи, педагогічні умови формування вмінь художньо-педагогічного
20
аналізу музичних творів. Створена в дослідженні модель формування вмінь
художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної
підготовки вчителів музики розкрила взаємозв’язки мотиваційно-ціннісного,
емоційно-когнітивного та діяльнісно-творчого компонентів, дозволила
обґрунтувати критерії, показники та рівні сформованості означених умінь.
Розроблено та перевірено методику формування вмінь художньо-
педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки
вчителів музики. Доведено, що її ефективність залежить від забезпечення
наступних педагогічних умов: цілеспрямованого педагогічного керівництва
процесом формування вмінь художньо-педагогічного аналізу, опори на
життєвий і художній досвід студентів, досягнення діалогових засад взаємодії
викладача та студента в процесі художньо-аналітичної діяльності, забезпечення
інтеграції мистецьких знань в процесі фортепіанної підготовки, а також методів
(мотиваційних, пізнавальних, інтерактивних), що сприяють успішному набуттю
студентами вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів.
The work is devoted to theoretical and experimental study of the problem of
formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the
process of the piano training of music teachers. The principles, pedagogical
conditions of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces
formation were developed and determined. The model of formation of abilities to the
artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training
22
of music teachers established in this study revealed the correlation between the
motivational-value, emotional-cognitive and action-creative components and allowed
to determine the criteria, indicators and levels of the aforementioned abilities.
The method of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of
music pieces in the process of the piano training of music teachers was developed and
tested. It was proved that its effectiveness depends on the provision of the following
pedagogical conditions: goal-oriented educational guidance of the process of
formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis, support of the students’
life and artistic experience, achievement of the principles of the dialog interaction
between a teacher and a student in the artistic and analytical activities, and provision
of the integration of artistic knowledge in the process of the piano training, and
methods (motivational, cognitive, interactive) contributing to the successful
acquisition of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces by
students.
 
Publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
 
Date 2014-04-02T07:47:39Z
2014-04-02T07:47:39Z
2014
 
Type Other
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4917
 
Language uk