Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі фортепіанної підготовки вчителів музики
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі фортепіанної підготовки вчителів музики
|
|
Creator |
Чжан, Цзе
|
|
Subject |
методика
методи вчитель музики модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу педагогічні умови художньо- педагогічний аналіз уміння художньо-педагогічного аналізу музичних творів method methods music teacher the model of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis pedagogical conditions artistic and pedagogical analysis the ability to artistic and pedagogical analysis of music pieces 378.6:37.016:786.2.071.2(043.3) |
|
Description |
Роботу присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Розроблено та обґрунтовано принципи, педагогічні умови формування вмінь художньо-педагогічного 20 аналізу музичних творів. Створена в дослідженні модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики розкрила взаємозв’язки мотиваційно-ціннісного, емоційно-когнітивного та діяльнісно-творчого компонентів, дозволила обґрунтувати критерії, показники та рівні сформованості означених умінь. Розроблено та перевірено методику формування вмінь художньо- педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Доведено, що її ефективність залежить від забезпечення наступних педагогічних умов: цілеспрямованого педагогічного керівництва процесом формування вмінь художньо-педагогічного аналізу, опори на життєвий і художній досвід студентів, досягнення діалогових засад взаємодії викладача та студента в процесі художньо-аналітичної діяльності, забезпечення інтеграції мистецьких знань в процесі фортепіанної підготовки, а також методів (мотиваційних, пізнавальних, інтерактивних), що сприяють успішному набуттю студентами вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів. The work is devoted to theoretical and experimental study of the problem of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training of music teachers. The principles, pedagogical conditions of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces formation were developed and determined. The model of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training 22 of music teachers established in this study revealed the correlation between the motivational-value, emotional-cognitive and action-creative components and allowed to determine the criteria, indicators and levels of the aforementioned abilities. The method of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training of music teachers was developed and tested. It was proved that its effectiveness depends on the provision of the following pedagogical conditions: goal-oriented educational guidance of the process of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis, support of the students’ life and artistic experience, achievement of the principles of the dialog interaction between a teacher and a student in the artistic and analytical activities, and provision of the integration of artistic knowledge in the process of the piano training, and methods (motivational, cognitive, interactive) contributing to the successful acquisition of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces by students. |
|
Publisher |
Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
|
|
Date |
2014-04-02T07:47:39Z
2014-04-02T07:47:39Z 2014 |
|
Type |
Other
|
|
Identifier |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4917
|
|
Language |
uk
|
|