СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОДАЖІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОДАЖІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ
|
|
Creator |
Антипова, Ю. К.
|
|
Subject |
«маркетинг-мікс»
комплекс продажів споживач ринок споживчих товарів розподільна мережа підприємство-виробник торговельні підприємства 658.12 |
|
Description |
У статті розкрито сутність та структуру комплексу продажів як одного з еле- ментів системи «маркетинг-мікс» підприємства. Розроблено принципи формування комплексу продажів на ринку споживчих товарів, що дозволяють зіставити інтереси всіх учасників процесу доведення товару до споживача і розкривають сутність кон- цепції продажів, орієнтовану на покупця. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-07T07:13:38Z
2014-04-07T07:13:38Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антипова Ю. К. СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОДАЖІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ [Електронний ресурс] / Ю. К. Антипова // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4136 |
|
Language |
uk
|
|