Запис Детальніше

СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОДАЖІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОДАЖІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ
 
Creator Антипова, Ю. К.
 
Subject «маркетинг-мікс»
комплекс продажів
споживач
ринок споживчих товарів
розподільна мережа
підприємство-виробник
торговельні підприємства
658.12
 
Description У статті розкрито сутність та структуру комплексу продажів як одного з еле-
ментів системи «маркетинг-мікс» підприємства. Розроблено принципи формування
комплексу продажів на ринку споживчих товарів, що дозволяють зіставити інтереси
всіх учасників процесу доведення товару до споживача і розкривають сутність кон-
цепції продажів, орієнтовану на покупця.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-07T07:13:38Z
2014-04-07T07:13:38Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Антипова Ю. К. СУТНІСТЬ, СТРУКТУРА ТА ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСУ ПРОДАЖІВ НА РИНКУ СПОЖИВЧИХ ТОВАРІВ [Електронний ресурс] / Ю. К. Антипова // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4136
 
Language uk