МАРКЕТИНГ СТОСУНКІВ ЯК РИНКОВА ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГ СТОСУНКІВ ЯК РИНКОВА ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ
|
|
Creator |
Герцик, В. А.
Герцик, Д. О. |
|
Subject |
обмін
ринок клієнт концепція філософія продукт еволюція банк послуги 336.71 |
|
Description |
У статті розглядається дуже важливе на сьогоднішній день питання необхід- ності гармонійної взаємодії банків з ключовими клієнтами як ринкової теорії управління, завдяки якій відбувається досягнення цільових орієнтирів у перспективі та забезпечення довготривалого успіху. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-07T10:41:32Z
2014-04-07T10:41:32Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Герцик В. А. МАРКЕТИНГ СТОСУНКІВ ЯК РИНКОВА ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ [Електронний ресурс] / В. А. Герцик, Д. О. Герцик // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4137 |
|
Language |
uk
|
|