Запис Детальніше

МАРКЕТИНГ СТОСУНКІВ ЯК РИНКОВА ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГ СТОСУНКІВ ЯК РИНКОВА ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ
 
Creator Герцик, В. А.
Герцик, Д. О.
 
Subject обмін
ринок
клієнт
концепція
філософія
продукт
еволюція
банк
послуги
336.71
 
Description У статті розглядається дуже важливе на сьогоднішній день питання необхід-
ності гармонійної взаємодії банків з ключовими клієнтами як ринкової теорії
управління, завдяки якій відбувається досягнення цільових орієнтирів у перспективі
та забезпечення довготривалого успіху.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-07T10:41:32Z
2014-04-07T10:41:32Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Герцик В. А. МАРКЕТИНГ СТОСУНКІВ ЯК РИНКОВА ТЕОРІЯ УПРАВЛІННЯ [Електронний ресурс] / В. А. Герцик, Д. О. Герцик // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4137
 
Language uk