Запис Детальніше

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЙОГО МЕТОДИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЙОГО МЕТОДИ
 
Creator Жданова, О. С.
Пятніцькова, А. О.
 
Subject стимулювання збуту
методи
товар
комунікації
стимул
реклама
маркетинг
споживач
продаж
засоби
витрати
658.8
 
Description У статті розглянуто підходи авторів до визначення сутності поняття «стиму-
лювання збуту», розглянуто методи та типи стимулювання збуту. Проаналізовано
детальні характеристики, а також переваги різних методів стимулювання збуту.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-07T11:21:24Z
2014-04-07T11:21:24Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЙОГО МЕТОДИ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, А. О. Пятніцькова // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4140
 
Language uk