ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЙОГО МЕТОДИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЙОГО МЕТОДИ
|
|
Creator |
Жданова, О. С.
Пятніцькова, А. О. |
|
Subject |
стимулювання збуту
методи товар комунікації стимул реклама маркетинг споживач продаж засоби витрати 658.8 |
|
Description |
У статті розглянуто підходи авторів до визначення сутності поняття «стиму- лювання збуту», розглянуто методи та типи стимулювання збуту. Проаналізовано детальні характеристики, а також переваги різних методів стимулювання збуту. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-07T11:21:24Z
2014-04-07T11:21:24Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова О. С. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ТА ЙОГО МЕТОДИ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, А. О. Пятніцькова // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4140 |
|
Language |
uk
|
|