Запис Детальніше

ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
 
Creator Жданова, О. С.
Рубежанська, Ю. О.
 
Subject товарний асортимент
товар
структура
стратегія
асортиментна група
широта
довжина
гармонійність
глибина
658.8
 
Description У статті розглянуто підходи авторів до визначення сутності поняття «товар-
ний асортимент», розглянуто зміст асортиментної концепції та складові структури
асортименту. Проаналізовано підходи до формування товарного асортименту на ос-
нові використання стратегій.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-07T11:28:25Z
2014-04-07T11:28:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, Ю. О. Рубежанська // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4141
 
Language uk