ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
Creator |
Жданова, О. С.
Рубежанська, Ю. О. |
|
Subject |
товарний асортимент
товар структура стратегія асортиментна група широта довжина гармонійність глибина 658.8 |
|
Description |
У статті розглянуто підходи авторів до визначення сутності поняття «товар- ний асортимент», розглянуто зміст асортиментної концепції та складові структури асортименту. Проаналізовано підходи до формування товарного асортименту на ос- нові використання стратегій. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-07T11:28:25Z
2014-04-07T11:28:25Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова О. С. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА [Електронний ресурс] / О. С. Жданова, Ю. О. Рубежанська // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4141 |
|
Language |
uk
|
|