ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВАРНИЙ РИНОК
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВАРНИЙ РИНОК
|
|
Creator |
Калюжний, В. В.
|
|
Subject |
інновація
формування потреби ступінь радикальності визначення маркетингові стратегії 658.3 |
|
Description |
Розкрито особливості виведення нового інноваційного товару на товарний ринок. Запропоновано для обрання стратегії маркетингу заздалегідь визначити сту- пінь радикальності інновації. Для цього рекомендовано скористатися критеріаль- ними вербально-числовими шкалами. Наведено шкалу ступенів радикальності інно- вацій. Дано поради щодо впливу на споживачів інноваційної продукції для форму- вання попиту на неї. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-07T11:49:06Z
2014-04-07T11:49:06Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Калюжний В. В. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВАРНИЙ РИНОК [Електронний ресурс] / В. В. Калюжний // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4144 |
|
Language |
uk
|
|