Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВАРНИЙ РИНОК

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВАРНИЙ РИНОК
 
Creator Калюжний, В. В.
 
Subject інновація
формування потреби
ступінь радикальності
визначення
маркетингові стратегії
658.3
 
Description Розкрито особливості виведення нового інноваційного товару на товарний
ринок. Запропоновано для обрання стратегії маркетингу заздалегідь визначити сту-
пінь радикальності інновації. Для цього рекомендовано скористатися критеріаль-
ними вербально-числовими шкалами. Наведено шкалу ступенів радикальності інно-
вацій. Дано поради щодо впливу на споживачів інноваційної продукції для форму-
вання попиту на неї.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-07T11:49:06Z
2014-04-07T11:49:06Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Калюжний В. В. ОСОБЛИВОСТІ ВИВЕДЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ПРОДУКЦІЇ НА ТОВАРНИЙ РИНОК [Електронний ресурс] / В. В. Калюжний // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4144
 
Language uk