Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company
Cоціальні медіа як новий канал комунікацій підприємства на прикладі компанії-виробника одягу Cоциальные медиа как новый канал коммуникаций предприятия на примере компании-производителя одежды |
|
Creator |
Agnieszka, W.-S.
|
|
Subject |
social media
mix promotion marketing purchaser communicaton соціальні медіа просування мікс маркетинг покупець комунікації социальные медиа продвижение микс покупатель коммуникации |
|
Description |
The evolution of marketing orientations, issues of company and market communication are submitted in the article. The role of social media and its using by companies and their customers are pointed. The author of this article has presented the results of the research conducted with young citizens of Silesia Voivodeship.
У статті досліджено еволюцію маркетингових орієнтацій та проаналізовано соціальні медіа компаній та комунікацій на ринку. Показано роль соціальних медіа та розкрито використання цих медіа компаніями та їх клієнтами. Надано результати дослідження, проведеного серед молоді Сілезії, щодо використання соціальних медіа компаніями на ринку. В статье исследована эволюция маркетингових ориентаций и проанализированы социальные медиа компаний и коммуникаций на рынке. Показана роль социальных медиа и раскрыто использование этих медиа компаниями и их клиентами. Приведены результаты исследования, проведенного среди молодежи Силезии, касательно использования социальных медиа компаниями на рынке. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-04-08T09:02:49Z
2014-04-08T09:02:49Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Agnieszka, W.-S.
Social media as a new channel for company communication on the example of clothing company [Текст] / W.-S. Agnieszka
// Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 92-97.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34329 |
|
Language |
en
|
|