Запис Детальніше

Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities
Очікування зацікавлених сторін та цілі спортивного клубу в контексті маркетингової діяльності
Ожидания заинтересованных сторон и цели спортивного клуба в контексте маркетинговой деятельности
 
Creator Kowalski, S.
 
Subject marketing communications
sport marketing
sport organizations
stakeholder’s expectations
marketing activities
маркетингові комунікації
маркетинг спорту
спортивні організації
очікування зацікавлених сторін
маркетингова діяльність
маркетинговые коммуникации
маркетинг спорта
спортивные организации
ожидания заинтересованных сторон
маркетинговая деятельность
 
Description The purpose of the article is to identify the ways to achieve different sport organization goals through marketing activities. Commercialization of sport makes sport organization to seek the way to meet the needs of its stakeholders – main sponsors, supporters and local government, while providing opportunities for athletes and achieving success. The author pays attention to the issues of diversity goals and policies on the example of sport organizations aimed to achieve these goals. The basis for the analysis were sport organizations of Poland.
Мета статті полягає у визначенні шляхів досягнення цілей спортивної організації через маркетингову діяльність. У ході дослідження передбачається, що спортивна організація для задоволення потреб зацікавлених сторін має бути неординарною при реалізації маркетингової діяльності. Через неоднорідність цільової аудиторії стандартні рекламні заходи не матимуть позитивного ефекта. Тому у статті звертається увага на можливу різноманітність у здійсненні маркетингової політики спортивних організацій на прикладі спортивних організацій Польщі.
Цель статьи заключается в определении путей достижения задач спортивной организации через маркетинговую деятельность. В ходе исследования предполагается, что спортивная организация для удовлетворения потребностей заинтересованных сторон должна быть неординарной при реализации маркетинговой деятельности. Из-за неоднородности целевой аудитории стандартные рекламные мероприятия не будут иметь позитивного эффекта. Поэтому в статье обращается внимание на возможное разнообразие в осуществлении маркетинговой политики спортивных организаций на примере спортивных организаций Польши.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-04-08T10:16:56Z
2014-04-08T10:16:56Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Kowalski, S. Stakeholder’s expectations and objectives of the sport club in the context of marketing activities [Текст] / S. Kowalski // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 110-115.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34332
 
Language en