Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association
Стратегія просування для некомерційної організації на прикладі Східно-Європейської Асоціації арт-терапії Стратегия продвижения для некоммерческой организации на примере Восточно-Европейской Ассоциации арт-терапии |
|
Creator |
Sowier-Kasprzyk, I.
|
|
Subject |
marketing
promotion non-profit organization promotion strategy public relations маркетинг просування некомерційна організація стратегія просування паблік рілейшенз продвижение некоммерционная организация стратегия продвижения паблик рилейшенз |
|
Description |
Eastern European Art Therapy Association (EEATA) engaged in teaching art therapy techniques which are used by doctors for the treatment of patients. Promotion plays a crucial role in the dissemination of this useful activity. The paper presents a project which includes such issues as the concept of promoting, encouraging and promoting the role of tools and their use in promoting of EEATA.
Східно-Європейська Асоціація арт-терапії (СЄААТ) є організацією, що займається дослідженням технологій арт-терапії, які використовуються лікарями в лікуванні пацієнтів. Стратегії просування відіграють важливу роль у популяризації цієї діяльності. У статті представлено проект просування, що включає концепцію просування та інструменти, які будуть застосовуватися. Також звернена увага на роль інструментів просування у зростанні кількості прихильників аналізованої організації. Восточно-Европейская Ассоциация арт-терапии (ВЕААТ) является организацией, которая занимается исследованием технологий арт-терапии, которые используюттся врачами в лечении пациентов. Стратегии продвижения играют важную роль в популяризации этой деятельности. В статье представлен проект продвижения, который включает концепцию продвижения, инструменты, которые будут использоваться. Также обращено внимание на роль инструментов продвижения в увеличении количества сторонников анализированной организации. |
|
Publisher |
Сумський державний університет
|
|
Date |
2014-04-08T10:30:58Z
2014-04-08T10:30:58Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Sowier-Kasprzyk, I.
Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association [Текст] / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 116-123.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335 |
|
Language |
en
|
|