Запис Детальніше

Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association
Стратегія просування для некомерційної організації на прикладі Східно-Європейської Асоціації арт-терапії
Стратегия продвижения для некоммерческой организации на примере Восточно-Европейской Ассоциации арт-терапии
 
Creator Sowier-Kasprzyk, I.
 
Subject marketing
promotion
non-profit organization
promotion strategy
public relations
маркетинг
просування
некомерційна організація
стратегія просування
паблік рілейшенз
продвижение
некоммерционная организация
стратегия продвижения
паблик рилейшенз
 
Description Eastern European Art Therapy Association (EEATA) engaged in teaching art therapy techniques which are used by doctors for the treatment of patients. Promotion plays a crucial role in the dissemination of this useful activity. The paper presents a project which includes such issues as the concept of promoting, encouraging and promoting the role of tools and their use in promoting of EEATA.
Східно-Європейська Асоціація арт-терапії (СЄААТ) є організацією, що займається дослідженням технологій арт-терапії, які використовуються лікарями в лікуванні пацієнтів. Стратегії просування відіграють важливу роль у популяризації цієї діяльності. У статті представлено проект просування, що включає концепцію просування та інструменти, які будуть застосовуватися. Також звернена увага на роль інструментів просування у зростанні кількості прихильників аналізованої організації.
Восточно-Европейская Ассоциация арт-терапии (ВЕААТ) является организацией, которая занимается исследованием технологий арт-терапии, которые используюттся врачами в лечении пациентов. Стратегии продвижения играют важную роль в популяризации этой деятельности. В статье представлен проект продвижения, который включает концепцию продвижения, инструменты, которые будут использоваться. Также обращено внимание на роль инструментов продвижения в увеличении количества сторонников анализированной организации.
 
Publisher Сумський державний університет
 
Date 2014-04-08T10:30:58Z
2014-04-08T10:30:58Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Sowier-Kasprzyk, I. Promotion strategy for non-profit organization on the example of the Eastern European Arts Therapy Association [Текст] / I. Sowier-Kasprzyk // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2014. - № 1. - С. 116-123.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/34335
 
Language en