Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Реклама модного костюму як специфічний канал комунікації
Advertising of fashionable costumes as specific channels communication Реклама модного костюма как специфический канал коммуникации |
|
Creator |
Mirgorodska, N. V.; Kherson National Technical University of Ukraine
|
|
Subject |
Мода; функції костюма і моди; теорія комунікації.
7.05: 687.01 Fashion; functions of suit and fashion; theory of communication. 7.05: 687.01 Мода; функции костюма и моды; теория коммуникации. 7.05: 687.01 |
|
Description |
В публікації проаналізовано загальні характеристики явища модного костюму. Означено особливості його використання в рекламі як специфічному каналі комунікації.
General descriptions of the phenomenon as fashionable suit are analyzed in publication. The features of its usage are marked in advertising as specific channel of communication. В статье анализируются общие характеристики такого явления как модный костюм. Выявлены особенности его использования в рекламе как специфическом канале коммуникации. |
|
Publisher |
Національний Авиаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-04-22
|
|
Type |
Рецензована стаття
|
|
Format |
application/pdf
application/pdf application/pdf |
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/5973
|
|
Source |
Теорія та практика дизайну; № 1 (2012); 88-94
Теория и практика дизайна; № 1 (2012); 88-94 Theory and practice of design; № 1 (2012); 88-94 |
|
Language |
uk;ru;en.
|
|