Запис Детальніше

Advertising of fashionable costumes as specific channels communication

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Advertising of fashionable costumes as specific channels communication
 
Creator Mirgorodska, N. V.; Kherson National Technical University of Ukraine
 
Subject Fashion; functions of suit and fashion; theory of communication.
UDC 7.05: 687.01
 
Description General descriptions of the phenomenon as fashionable suit areanalyzed in publication. The features of its usage are marked in advertising as specific channel of communication.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor
 
Date 2012-04-22
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/5974
 
Source Теорія та практика дизайну; № 1 (2012)
Теория и практика дизайна; № 1 (2012)
Theory and practice of design; № 1 (2012)
 
Language uk