Запис Детальніше

ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА РІЗНИХ ЙОГО ЕТАПАХ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА РІЗНИХ ЙОГО ЕТАПАХ
 
Creator Максимова, Т. С.
Тучіна, Ю. С.
 
Subject життєвий цикл товару
спад
маркетингова стратегія
тактика
впровадження
етапи
зростання
зрілість
658.8
 
Description У статті представлено характеристики сучасного трактування концепції «жит-
тєвого циклу товару», досліджено основні передумов планування і проведення ана-
лізу стадій ЖЦТ, проаналізовано стратегії маркетингу, що використовуються на рі-
зних етапах життєвого циклу.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-08T10:45:34Z
2014-04-08T10:45:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА РІЗНИХ ЙОГО ЕТАПАХ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, Ю. С. Тучіна // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4147
 
Language uk