ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА РІЗНИХ ЙОГО ЕТАПАХ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА РІЗНИХ ЙОГО ЕТАПАХ
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
Тучіна, Ю. С. |
|
Subject |
життєвий цикл товару
спад маркетингова стратегія тактика впровадження етапи зростання зрілість 658.8 |
|
Description |
У статті представлено характеристики сучасного трактування концепції «жит- тєвого циклу товару», досліджено основні передумов планування і проведення ана- лізу стадій ЖЦТ, проаналізовано стратегії маркетингу, що використовуються на рі- зних етапах життєвого циклу. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-08T10:45:34Z
2014-04-08T10:45:34Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ТОВАРУ ТА СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ НА РІЗНИХ ЙОГО ЕТАПАХ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, Ю. С. Тучіна // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4147 |
|
Language |
uk
|
|