ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОБУДОВА ЗАСОБАМИ PR
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОБУДОВА ЗАСОБАМИ PR
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
Янчук, В. В. |
|
Subject |
імідж
динамічність організація іміджмейкінг PR адекватність ірраціональність 658.8 |
|
Description |
У статті розглянуто поняття іміджу, його основні складові та базові характеристики. Досліджено підхід до створення іміджу підприємства засобами PR та його основні цілі. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-08T10:51:25Z
2014-04-08T10:51:25Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОБУДОВА ЗАСОБАМИ PR [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, В. В. Янчук // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4148 |
|
Language |
uk
|
|