Запис Детальніше

ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОБУДОВА ЗАСОБАМИ PR

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОБУДОВА ЗАСОБАМИ PR
 
Creator Максимова, Т. С.
Янчук, В. В.
 
Subject імідж
динамічність
організація
іміджмейкінг
PR
адекватність
ірраціональність
658.8
 
Description У статті розглянуто поняття іміджу, його основні складові та базові характеристики. Досліджено підхід до створення іміджу підприємства засобами PR та його
основні цілі.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-08T10:51:25Z
2014-04-08T10:51:25Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ПОБУДОВА ЗАСОБАМИ PR [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, В. В. Янчук // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4148
 
Language uk