Запис Детальніше

Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Формування математичних компетентностей старшокласників у процесі вивчення рівнянь та нерівностей.
 
Creator Ачкан, В. В.
 
Subject математичні компетентності
старша школа
курс алгебри та початків аналізу
рівняння та нерівності
загальні методи розв’язування рівнянь та нерівностей
використання ІКТ
mathematical competences
senior school
the course of algebra and beginning of analyses
equitation’s and inequalities
general methods of solving equitation’s and inequities image of IKT
372. 851:2:37.032
 
Description У дисертації теоретично й експериментально обґрунтовано методику навчання
старшокласників розв’язуванню рівнянь та нерівностей, спрямовану на набуття ни-
ми математичних компетентностей. Виділено математичні компетентності та напря-
ми їх набуття учнями (процедурна, конструктивно-графічна, логічна, дослідницька).
Доведено, що ознайомлення учнів з основними методами розв’язування рівнянь і
нерівностей та орієнтовними основами дій щодо їх використання сприяє форму-
ванню математичних компетентностей. Обґрунтовано, що для набуття учнями
математичних компетентностей у процесі вивчення рівнянь і нерівностей доцільно
систематично використовувати ІКТ на уроках. Розроблено методичні рекомендації
щодо організації підготовки учнів до розв’язування рівнянь і нерівностей державної
підсумкової атестації та зовнішнього незалежного оцінювання з математики.
Результати дослідження можуть бути використані для вдосконалення
підручників і посібників з алгебри та початків аналізу; у лекціях для вчителів
математики і студентів математичних факультетів педагогічних ВНЗ.
In dissertation is grounded theoretically and experimentally the methedics of
students’ studying solving of equations and inequalities, directed on gaining
mathematical competences (procedural, logical, researching and technological). It’s
shown that acquaintance of pupils with the main methods of solving equitation’s and
inequalities and oriented basis of actions as for their usage probity the forming of these
competences. It’s grounded that for students’ gaining mathematical competences during
the process of studying equitation’s and inequalities is reasonable systematical usage of
IKT at the lessons. Here are worked out the methodical recommendations as for
organizing students’ preparation for solving equations and inequalities of during the state
total attestation and evectional independent evaluation in math’s.
The results of the research can be used for the improvement of textbooks and
educational supplies in algebra and the beginning of analysis (by means of introducing
the devised components of methodical system appropriate oriented basis of students’
activity, applied sums, oral tasks which improve the development of logical thinking,
the tasks for seeing the usage of IKT; in the lectures of teachers of mathematics and for
students of mathematical faculties of teachers training colleges.
 
Publisher Видавництво НПУ іменіМ.П.Драгоманова
 
Date 2014-04-09T11:50:27Z
2014-04-09T11:50:27Z
2009
 
Type Other
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4956
 
Language uk