Запис Детальніше

Методика інтегрованого навчання основ охорони праці і безпеки життєдіяльності майбутніх учителів технологій.

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Методика інтегрованого навчання основ охорони праці і безпеки життєдіяльності майбутніх учителів технологій.
 
Creator Білик, Р.М.
 
Subject інтеграція
знання
синергетика
загальнотехнічні дисципліни
загальноосвітня підготовка
професійна підготовка
дидактична система
integration
knowledge
synergetics
in-technical disciplines
general preparation
professional preparation
didactics system
373.5.016:331(043.3)
 
Description Дисертацію присвячено розробці методики інтегрованого навчання основ
охорони праці і безпеки життєдіяльності майбутніх учителів технологій,
обґрунтовано методологічні підходи до інтеграції знань. Сформульовано базові
закономірності та концептуальні засади інтеграції знань майбутніх учителів
технологій. Обґрунтована доцільність впровадження системи інтегрованого
навчання в ВНЗ шляхом оптимального поєднання предметного та інтегрованого
навчання. Обґрунтовано принципи структурування знань в процесі їх інтеграції та
уточнено критерії відбору змісту навчального матеріалу з урахуванням ідей
інтеграції у вищій педагогічній школі. Теоретично та експериментально доведена
залежність між якістю засвоєння знань та ступенем їх інтеграції. Побудована
модель інтеграції загальнотехнічних та професійних знань. На її основі розроблено
модель інтегрованого навчання курсу «Безпека життєдіяльності та охорона праці»,
враховуючи специфіку діяльності майбутніх учителів технологій. Розроблено
методику інтегрованого навчання безпеки життєдіяльності та основ охорони праці
в педагогічних навчальних закладах та її організаційне забезпечення.
Dissertation is devoted of development of method of computer-integrated studies
of bases of labour and safety of vital functions of future teachers of technologies
protection, grounded methodological going near integration of knowledges. Base
conformities to the law and conceptual principles of integration of knowledges of future
teachers of technologies are formulated. Expedience of introduction of the system of
computer-integrated studies is grounded at professionally pedagogical school by optimum
combination of subject and computer-integrated studies. Grounded principles of
structures of knowledges in the process of their integration and the criteria of selection of
maintenance of educational material are specified taking into account the ideas of
integration at professionally pedagogical school. In theory and dependence is
experimentally well-proven between quality of mastering of knowledges and degree of
their integration. The model of integration of in-technical and professional knowledges is
built. On its basis of the developed models of computer-integrated studies of course of
«Safety of vital functions and labour protection», taking into account the specific of
activity of future teachers of technologies. The method of computer-integrated studies of
safety of vital functions and labour protection is developed in professionally pedagogical
educational establishments and it orgware.
 
Publisher Видавництво НПУ іменіМ.П.Драгоманова
 
Date 2014-04-09T11:58:24Z
2014-04-09T11:58:24Z
2012
 
Type Other
 
Identifier http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4957
 
Language uk