Стратегічні імперативи транснаціональних корпорацій у сфері корпоративно-соціальної відповідальності
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегічні імперативи транснаціональних корпорацій у сфері корпоративно-соціальної відповідальності
Стратегические императивы ТНК в сфере корпоративно-социальной ответственности Strategic imperative MNCs in corporate-social responsibility |
|
Creator |
Мазуренко, Валентина Петрівна; Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Коретнюк, Юрій Петрович; Київський національний університет імені Тараса Шевченка |
|
Subject |
—
корпоративна соціальна відповідальність; сталий розвиток; ТНК; глобальна КСВ стратегія; локальна КСВ стратегія; КСВ звітування; соціальні інвестиції; мотивація; стейкхолдери УДК 339.9 — корпоративная социальная ответственность; устойчивое развитие; ТНК; глобальная КСО- стратегия; локальная КСО-стратегия; КСО-отчетность; социальные инвестиции; мотивация; стейкхолдеры УДК 339.9 — corporate social responsibility; sustainable development; Multinational Corporations; global Corporate Social Responsibility (CSR) strategy; local CSR strategy; CSR reporting; social investment; motivation; stakeholders УДК 339.9 |
|
Description |
У статті теоретично узагальнено та систематизовано методологічні засади визначення сутнісних характеристик корпоративно-соціальної відповідальності транснаціональних корпорацій (КСВ ТНК), проаналізовано та розкрито новітні тенденції щодо впровадження практики транснаціональних корпорацій (КСВ ТНК. Розглянуто цільові імперативи ТНК у сфері корпоративної соціальної відповідальності, виокремлено мотиви транснаціональних корпорацій (ТНК) до впровадження практики КСВ у країні базування, визначено недоліки та переваги впровадження глобальної та локальної стратегії
В статье теоретически обобщены и систематизированы методологические подходы к определению существенных характеристик КСО ТНК, проанализированы и раскрыты новейшие тенденции внедрения практики КСО ТНК. Рассмотрены целевые императивы ТНК в сфере корпоративной социальной ответственности, выделены мотивы ТНК по внедрению практики КСО в странах базирования, определены недостатки и преимущества глобальной и локальной стратегий The paper theoretically generalized and systematized methodological basis to determine the essential characteristics of CSR Trans-National Corporations analyzed and disclosed the latest trends in implementing Corporate Social Responsibility (CSR) practices of TNCs are considered target imperatives multinationals in corporate social responsibility, determines the motives of TNCs to implement CSR practices in the home country, the advantages and disadvantages implementation global and local strategies |
|
Publisher |
Національний Авіаційний Університет
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2014-04-09
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/view/5925
|
|
Source |
Научный вестник Института международных отношений НАУ. Серия: экономика, право, политология, туризм; Том 1, № 1-2 (2012); 26
Науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАУ. Серія: економіка, право, політологія, туризм; Том 1, № 1-2 (2012); 26 Scientific Bulletin of the Institute of International Relations at NAU. Series: economics,law,political science,tourism; Том 1, № 1-2 (2012); 26 |
|
Language |
uk
|
|