Запис Детальніше

Особливості реалізації концепції соціального маркетингу транснаціональними корпораціями

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Особливості реалізації концепції соціального маркетингу транснаціональними корпораціями
Особенности реализации концепции социального маркетинга транснациональными корпорацыями
Special Features of Social Marketing Concept Implementation by Various Transnational Corporations
 
Creator Головко, Анна Ярославівна; Київського національного університету імені Тараса Шевченка
 
Subject
соціальний маркетинг; корпоративна соціальна відповідальність; соціальна звітність
УДК 339.138

социальный маркетинг; корпоративная социальная ответственность; социальная отчетность
УДК 339.138

social marketing; corporate social responsibility; social accounting
УДК 339.138
 
Description У статті узагальнено та проаналізовано практику реалізації концепції соціального маркетингу в країнах Європи та США на прикладі провідних мультинаціональних компаній. Розкрито роль соціальних звітів як інноваційного інструменту соціального маркетингу та необхідність формування вітчизняного підходу до реалізації концепції соціальної відповідальності загалом – та соціального маркетингу зокрема
В статье обобщена и проанализирована практика реализации концепции социального маркетинга в странах Европы и США на примере ведущих мультинациональных компаний. Раскрыты роль социальных отчетов как инновационного инструмента социального маркетинга и необходимость формирования отечественного подхода к реализации концепции социальной ответственности в целом и социального маркетинга в частности
Practice of social marketing concept implementation in European countries and USA through the leading multinational companies case studies was analysed and generalized in the article. The role of social reports as an innovative social marketing instrument and necessity of forming of domestic approach to the social responsibility concept on the whole - and social marketing in particular was indicated
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2014-04-09
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/view/5919
 
Source Научный вестник Института международных отношений НАУ. Серия: экономика, право, политология, туризм; Том 1, № 1-2 (2012); 17
Науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАУ. Серія: економіка, право, політологія, туризм; Том 1, № 1-2 (2012); 17
Scientific Bulletin of the Institute of International Relations at NAU. Series: economics,law,political science,tourism; Том 1, № 1-2 (2012); 17
 
Language uk