Запис Детальніше

Украина и открытое небо Европейского Союза

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Украина и открытое небо Европейского Союза
Україна і відкрите небо Європейського Союзу
Ukraine and European union open skies
 
Creator Mazur, Vira; National Aviation University
Ivankevich, Alexei; National Aviation University
Chmelev, Vyacheslav; National Aviation University
 
Subject
открытое небо; Чикагская конвенция; воздушное пространство; авиационное право; «Свободы» авиационного пространства; ИКАО; Европейская комиссия
UDC 629.7(477)(4)

відкрите небо; Чиказька конвенція; авіаційний простір; авіаційне право; «свободи» авіаційного простору; ІКАО; Європейська комісія
UDC 629.7(477)(4)

Open Skies; Chicago Convention; freedoms of the air; aviation space; aviation law; ICAO; Euro Commission
UDC 629.7(477)(4)
 
Description Статья содержит подробный анализ текущих проблем и перспектив вступления Украины к договору Открытого неба Европейского Союза.На сегодня существует два толкования термина «открытого неба». Первое было введено на Чикагской конвенции в 1944 г. и представляет собой режим использования авиационного пространства в международных авиационных перевозках. Под вторым значением понимают некоторые меры по международной безопасности, введенные в 1992 г., а также один из элементов верификации договоров, контролируют процесс вооружения.В дополнение, этот договор установил режим «открытого неба» в качестве инструмента для мониторинга и защиты окружающей среды. В данной статье проанализированы первые толкования «открытого неба».Украина начала готовиться к подписанию договора в декабре 2007 г. и уже провела пять раундов переговоров. Еврокомиссия до сих пор не видит значительного прогресса в переговорах с Украиной по «открытому небу», как отметил вице-президент Еврокомиссии по вопросам транспорта Сиим Каллас в сентябре 2012 г.Он также отметил, что наиболее спорным вопросом остается лицензирования самолетов украинского производства. Вице-президент Еврокомиссии также отметил, что переговорный процесс с Украиной по вопросу совместного авиационного пространства планируется завершить до 2015 г. 
Стаття містить детальний аналіз поточних проблем та перспектив щодо вступу України до договору Відкритого неба Європейського Союзу.На сьогодні існує два тлумачення терміну «відкритого неба». Перше було запроваджене на Чиказькій конвенції у 1944 р. і являє собою режим використання авіаційного простору у міжнародних авіаційних перевезеннях. Під другим значенням розуміють деякі запобіжні заходи з міжнародної безпеки, запроваджені у 1992 р., а також один з елементів верифікації договорів, що контролюють процес озброєння. На додачу, цей договір встановив режим «відкритого неба» у як інструмента для моніторингу та захисту навколишнього середовища.В даній статті проаналізовано перше тлумачення «відкритого неба».Україна почала готуватися до підписання договору у грудні 2007 р. і вже провела п’ять раундів переговорів.Єврокомісія досі не бачить значного прогресу у переговорах з Україною по «відкритому небу», як зазначив віце-президент Єврокомісії з питань транспорту Сіім Каллас у вересні 2012 р.Він також зауважив, що найбільш спірним питанням залишається ліцензування літаків українського виробництва.Віце-президент Єврокомісії також зазначив, що переговорний процес з Україною з питання об’єднаного авіаційного простору планується завершити до 2015 р
This article contains the detailed analysis of current issues and prospects of Ukraine’s entry into EU Open Skies agreement. Today, there exist two different meanings of «open sky» term. First was set by the Chicago Convention in 1944 and means the mode of use of air space in the international aviation business. The second meaning is the regime established by the 1992 agreement as one of the confidence measures of international security, as well as an element of verification of agreements on arms control. In addition, this agreement provided the distribution of «Open Skies» as instrument for monitoring and protecting of the environment. In this paper, an «open skies» will be analyzed only as the former. Ukraine started preparation to sign the treaty in December 2007 and since then held five rounds of negotiations. Euro Commission still observes no progress in negotiations with Ukraine on “Open Skies”, as it was said by EC VP Transport Siim Kallas in September 2012. He made note that currently the most controversial issue is the certification of Ukrainian-produced aircrafts. Euro Commission VP also mentioned that it is planned to conclude agreements on unified aviation space with Ukraine up to 2015.
 
Publisher Національний Авіаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2014-04-09
 
Type


 
Format application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/IMV/article/view/5989
 
Source Научный вестник Института международных отношений НАУ. Серия: экономика, право, политология, туризм; Том 1, № 1-2 (2012); 81
Науковий вісник Інституту міжнародних відносин НАУ. Серія: економіка, право, політологія, туризм; Том 1, № 1-2 (2012); 81
Scientific Bulletin of the Institute of International Relations at NAU. Series: economics,law,political science,tourism; Том 1, № 1-2 (2012); 81
 
Language en