Запис Детальніше

Оптимизационная модель образовательного пространства в сохранении здоровья школьников

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оптимизационная модель образовательного пространства в сохранении здоровья школьников
 
Creator Собянина, Г.Н.
 
Subject освітнє середовище
стратегія оздоровлення
educational environment
strategy of making healthy
371. 389.4
 
Description У статті представлена ​​оптимізаційна модель освітнього середовища у збереженні здоров'я
школярів. У статті показано, що ефективна стратегія оздоровлення отримає свою результативну і дієву реалізацію тільки в тому випадку, коли всі наявні ресурси на початковому етапі направлятися в підсистему В ("наукове забезпечення"), потім протягом тривалого часу підсистему А ("Самовдосконалення та розвиток системи") і тільки в кінці планованого часу - в підсистему Б (досягнення кінцевого результату).
In the article the optimization model of educational environment in saving of health of school is represented. It is shown in the article, that effective strategy of making healthy will get the realization effective and effective only in that case, when all present resources on an initial stage will be sent in a subsystem C (“scientific providing”), after during long time the subsystem A (“self-perfection and development of the system”) and the only in the end planned time – in a subsystem B (achievement of eventual result).
 
Publisher Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова
 
Date 2014-04-10T05:14:34Z
2014-04-10T05:14:34Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Собянина Г.Н. Оптимизационная модель образовательного пространства в сохранении здоровья школьников / Г.Н. Собянина // Єдність навчання і наукових досліджень – головний принцип університету : збірник наукових праць звітно-наукової конференції викладачів університету за 2012 рік, 9-10 лютого 2013 року / укл. Г. І. Волинка, О. В. Уваркіна, О. П. Ємельянова. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. – С.336-337
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4970
 
Language ru