Запис Детальніше

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ БАНКУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ БАНКУ
 
Creator Тітова, Т. І.
Коба, О. В.
 
Subject банк
дослідження
маркетингова стратегія
конкуренція
продукти
послуги
336.71
 
Description У статті розглянуто питання прогнозування стратегії маркетингу в регіональ-
них банках в умовах конкуренції. Обґрунтовано основні види маркетингових дослі-
джень, проведення яких передує формуванню ринкової стратегії банку з точки зору
теорії, та розглянуто їхнє впровадження у регіональному банку.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-10T08:01:02Z
2014-04-10T08:01:02Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Тітова Т. І. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ БАНКУ [Електронний ресурс] / Т. І. Тітова, О. В. Коба // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4156
 
Language uk