ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ БАНКУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ БАНКУ
|
|
Creator |
Тітова, Т. І.
Коба, О. В. |
|
Subject |
банк
дослідження маркетингова стратегія конкуренція продукти послуги 336.71 |
|
Description |
У статті розглянуто питання прогнозування стратегії маркетингу в регіональ- них банках в умовах конкуренції. Обґрунтовано основні види маркетингових дослі- джень, проведення яких передує формуванню ринкової стратегії банку з точки зору теорії, та розглянуто їхнє впровадження у регіональному банку. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-10T08:01:02Z
2014-04-10T08:01:02Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Тітова Т. І. ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ЩОДО РОЗВИТКУ БАНКУ [Електронний ресурс] / Т. І. Тітова, О. В. Коба // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4156 |
|
Language |
uk
|
|