ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ ЯК ФАКТОРУ ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ НА РИНКУ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ ЯК ФАКТОРУ ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ НА РИНКУ
|
|
Creator |
Шапран, О. Є.
Корольова, Д. О. Фірсенко, К. І. |
|
Subject |
ринок
комунікації маркетинг бренд індивідуальність брендінг 658.84 |
|
Description |
У статті розглянуто сутність бренду та його складових. Визначено, що індивідуальність бренду як одна з його найважливіших елементів є запорукою конкурентоспроможності торгової марки на ринку.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-10T08:23:26Z
2014-04-10T08:23:26Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шапран О. Є. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ ЯК ФАКТОРУ ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ НА РИНКУ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Д. О. Коральова, К. І. Фірсенко // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4159 |
|
Language |
uk
|
|