Запис Детальніше

ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ ЯК ФАКТОРУ ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ НА РИНКУ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ ЯК ФАКТОРУ ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ НА РИНКУ
 
Creator Шапран, О. Є.
Корольова, Д. О.
Фірсенко, К. І.
 
Subject ринок
комунікації
маркетинг
бренд
індивідуальність
брендінг
658.84
 
Description У статті розглянуто сутність бренду та його складових. Визначено, що індивідуальність бренду як одна з його найважливіших елементів є запорукою конкурентоспроможності торгової марки на ринку.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-10T08:23:26Z
2014-04-10T08:23:26Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Шапран О. Є. ДОСЛІДЖЕННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ БРЕНДУ ЯК ФАКТОРУ ЙОГО КОНКУРЕНТНОЇ ПЕРЕВАГИ НА РИНКУ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, Д. О. Коральова, К. І. Фірсенко // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 19 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4159
 
Language uk