Запис Детальніше

НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СФЕРІ ПРОДАЖІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СФЕРІ ПРОДАЖІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
 
Creator Антипова, Ю. К.
Колесник, Д. А.
 
Subject стратегія інтеграції
франчайзинг
маркетинговий канал
споживач
ринок споживчих товарів
продовольчі товари
розподільна мережа
підприємства харчової промисловості
товаровиробник
торговельні підприємства
658.12
 
Description У статті розкрито сутність та напрямки застосування стратегії інтеграції при
формуванні маркетингових каналів підприємства. Розглянуто процес співробітниц-
тва товаровиробника з певними торговельними посередниками та його переваги
при реалізації продовольчих товарів кінцевому споживачу.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-10T08:35:28Z
2014-04-10T08:35:28Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Антипова Ю. К. НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СФЕРІ ПРОДАЖІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ [Електронний ресурс] / Ю. К. Антипова, Д. А. Колесник // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4160
 
Language uk