НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СФЕРІ ПРОДАЖІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СФЕРІ ПРОДАЖІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
|
|
Creator |
Антипова, Ю. К.
Колесник, Д. А. |
|
Subject |
стратегія інтеграції
франчайзинг маркетинговий канал споживач ринок споживчих товарів продовольчі товари розподільна мережа підприємства харчової промисловості товаровиробник торговельні підприємства 658.12 |
|
Description |
У статті розкрито сутність та напрямки застосування стратегії інтеграції при формуванні маркетингових каналів підприємства. Розглянуто процес співробітниц- тва товаровиробника з певними торговельними посередниками та його переваги при реалізації продовольчих товарів кінцевому споживачу. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-10T08:35:28Z
2014-04-10T08:35:28Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Антипова Ю. К. НАПРЯМКИ ЗАСТОСУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ІНТЕГРАЦІЇ В СФЕРІ ПРОДАЖІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ [Електронний ресурс] / Ю. К. Антипова, Д. А. Колесник // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4160 |
|
Language |
uk
|
|