Запис Детальніше

Суспільно-географічні основи формування та загальні підходи досліджень адміністративно-районних освітніх систем

DSpace at TNPU

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Суспільно-географічні основи формування та загальні підходи досліджень адміністративно-районних освітніх систем
 
Creator Стецький, Василь Володимирович
 
Description Розглядаються соціально-географічні теоретичні питання формування і розвитку адміністративно-районних освітньої системи, застосовано загальні методологічні підходи їх досліджень та отримані окремі результати організаційного їхнього функціонування та стану. В статі також обґрунтовується положення визначення адміністративно-районної освітньої системи як базової ланки організації навчально-виховного процесу в структурі національного освітнього комплексу. Зазначається, що АРОС володіє освітнім потенціалом, має кілька аспектів його оцінки, зокрема визначення рівнів освіченості населення, формування структури і мережі закладів освіти відносно чисельності населення та ринку праці.
Рассматриваются социально-географические теоретические вопросы формирования и развития административно-районных систем образования, применены общие методологические подходы их исследований и получены отдельные результаты организации, функционирования и состояния. В статье также указывается положения определения административно-районной системы образования как базового звена организации учебно-воспитательного процесса в структуре национального комплекса образования. Отмечается, что АРСО обладает образовательным потенциалом, имеет несколько аспектов его оценки, в том числе определение уровней образованности населения, формирование структуры и сети учреждений образования относительно численности населения и рынка труда. Административно районные системы образования – ключевое низинное звено образовательного простора нашей страны. На уровне сельских и городских АР позволяет получить детальные результаты и осуществить анализ пространственно-экономических особенностей организации и практической реализации образовательного процесса территории.
The social-geographical theoretical questions rationale of forming and developing the administrative district educational systems are consider. The group of methodological approaches and directions of their research are released and some general results of the organizational and functional state are presented.
In the article position of determination is also grounded administratively district educational system as base link of organization training-educator process in the structure of national educational complex. Notes that ADES has educational potential, has several aspects of his assessment, in particular the definition of levels of literacy of the population, formation of structure and a network of educational institutions relative to the population and the labour market. According to researchers of the highest functional level reach ADES with a full range of general education, vocational education institutions and higher educational institutions, especially since they require training of numerous pedagogical and scientific-pedagogical staff of the highest qualification. In addition, each ADES forms special, typical to the types of institutions and the Organization of educational content of socio-cultural environment, which is functionally and geographically closely integrated into society.
 
Publisher Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
 
Date 2014-04-11T08:12:35Z
2014-04-11T08:12:35Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Стецький, В. Суспільно-географічні основи формування та загальні підходи досліджень адміністративно-районних освітніх систем [Текст] / В. Стецький // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Сер. Географія / редкол.: Андрейчук В., Брич В. Я., Голосов В. М. [та ін.]. – Тернопіль : [Тайп], 2013. – Вип. 1 (34). – С. 114–118. – Бібліогр. в кінці ст.
http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/4053
 
Language uk
 
Relation Географія;
 
Rights © Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка