СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ
|
|
Creator |
Гончарова, І. І.
Гончаров, О. Ю. Янчук, В. В. |
|
Subject |
громадське суспільство
маркетинг неприбуткових суб’єктів соціальна місія некомерційний продукт фінансові джерела благодійна діяльність соціальний ефект 658.8:06 |
|
Description |
Утвердження громадянського суспільства як гарантії демократичного розвитку України неможливе без ефективного функціонування недержавних, некомерційних, суспільних установ. На підставі дослідження теорії та практичної діяльності вітчизняних та зарубіжних неприбуткових підприємств визначено найбільш значущі специфічні особливості, що мають відповідний вплив на планування та організа- цію їхньої ефективної маркетингової діяльності. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-15T06:25:51Z
2014-04-15T06:25:51Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Гончарова І. І. СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, О. Ю. Гончаров, В. В. Янчук // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4173 |
|
Language |
uk
|
|