Запис Детальніше

СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ
 
Creator Гончарова, І. І.
Гончаров, О. Ю.
Янчук, В. В.
 
Subject громадське суспільство
маркетинг неприбуткових суб’єктів
соціальна місія
некомерційний продукт
фінансові джерела
благодійна діяльність
соціальний ефект
658.8:06
 
Description Утвердження громадянського суспільства як гарантії демократичного розвитку України неможливе без ефективного функціонування недержавних, некомерційних, суспільних установ. На підставі дослідження теорії та практичної діяльності
вітчизняних та зарубіжних неприбуткових підприємств визначено найбільш значущі специфічні особливості, що мають відповідний вплив на планування та організа-
цію їхньої ефективної маркетингової діяльності.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-15T06:25:51Z
2014-04-15T06:25:51Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Гончарова І. І. СПЕЦИФІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ НЕПРИБУТКОВИХ СУБ’ЄКТІВ [Електронний ресурс] / І. І. Гончарова, О. Ю. Гончаров, В. В. Янчук // Маркетинг: теорія і практик: збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4173
 
Language uk