Запис Детальніше

Ринкове позиціонування промислового підприємства на основі маркетингової політики

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Ринкове позиціонування промислового підприємства на основі маркетингової політики
 
Creator Жданова, О. С.
 
Subject підприємство
ринок
позиціонування
оцінка
показник
маркетингова політика
маркетинг-мікс
658.8
 
Description У статті розглянуто сучасний стан промисловості України. Запропоновано напрямки позиціонування та складові стабільних економічних позицій. Перелічено показники оцінки реальної позиції промислового підприємства. Рекомендовано напрямки дослідження елементів маркетинг-мікс при розробці маркетингової політики.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-15T10:55:03Z
2014-04-15T10:55:03Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. Ринкове позиціонування промислового підприємства на основі маркетингової політики [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4175
 
Language uk