Развитие познавательных интересов учащихся при изучении физических теорий посредством теоретико-познавательных задач
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Развитие познавательных интересов учащихся при изучении физических теорий посредством теоретико-познавательных задач
|
|
Creator |
Алиев, Н. А.
|
|
Subject |
физическая теория
построение учебного процесса познавательная задача фізична теорія побудова учбового процесу пізнавальне завдання physical theory the establishment of the education process cognitive problem 612.843.311.6 |
|
Description |
В статье акцентируется внимание на формировании и развитии у школьников интереса к предмету “Физика” в процессе обучения, а также с целью формирования научно- теоретического мышления анализируются виды познавательных задач, предъявляемые к ним требования. У статті акцентується увага на формуванні і розвитку у школярів інтересу до предмету “Фізика” в процесі навчання, а також з метою формування науково-теоретичного мислення аналізуються види пізнавальних завдань, вимоги, що пред'являються до них. In the article attention is accented on forming and development for the schoolboys of interest to the article of “Physicist” in the process of teaching, and also with the purpose of forming of scientific-theoretical thought the types of cognitive tasks, requirements produced to them, are analysed. |
|
Publisher |
НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2014-04-16T07:34:23Z
2014-04-16T07:34:23Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Алиев, Н. А. Развитие познавательных интересов учащихся при изучении физических теорий посредством теоретико-познавательных задач [Текст] / Н. А. Алиев // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 9-15.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5060 |
|
Language |
ru
|
|