Запис Детальніше

Діагностика як засіб розвитку індивідуального стилю професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Діагностика як засіб розвитку індивідуального стилю професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів
 
Creator Білоконна, Н. І.
 
Subject діагностика
контроль
оцінка
навчальний процес
вища школа
майбутній учитель
диагностика
контроль
оценка
учебный процесс
высшая школа
будущий учитель
376
 
Description У статті розкривається сутність понять “діагностика”, “контроль”, “оцінка” та їх
значення у підвищенні ефективності навчального процесу у вищій школі, розвитку
індивідуального професійно-педагогічного стилю діяльності майбутніх учителів.
В статье раскрывается сущность понятий “диагностика”, “контроль”, “оценка” и их
значение в повышении эффективности учебного процесса в высшей школе, развитии
индивидуального профессионально-педагогического стиля деятельности будущих учителей.
The article deals with the problems of the essence of definitions “diagnostics”, “control”, “evaluation”, their importance in the promotion of effectiveness of educational process in the Higher Educational Institutions.
 
Publisher НПУ ім. М. П. Драгоманова
 
Date 2014-04-16T08:11:04Z
2014-04-16T08:11:04Z
2011
 
Type Article
 
Identifier Білоконна, Н. І. Діагностика як засіб розвитку індивідуального стилю професійно-педагогічної діяльності майбутніх учителів [Текст] / Н. І. Білоконна // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 29-38.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5063
 
Language uk