Специфіка підготовки фахівця з педагогічного Web-дизайна в умовах модернізації системи освіти
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Специфіка підготовки фахівця з педагогічного Web-дизайна в умовах модернізації системи освіти
|
|
Creator |
Куліш, Л. А.
|
|
Subject |
Інтернет-ресурс
сайт освітній сайт педагогічний Web-дизайн Web- сторінка Интернет-ресурс образовательный сайт педагогический Web- дизайн Web-страница Internet-resource site educational site pedagogical Web-design web-page 37.014.5 |
|
Description |
Для створення ефективного навчального інтернет-ресурса (НІР) потрібно включати в команду фахівця з педагогічного Web-дизайна. Фахівець повинен знати, які існують особливості Web-дизайна. Вміти розробляти структуру сайта, а також оформлювати сайт. Для создания эффективного учебного интернет-ресурса (УИР) нужно включать в команду специалиста по педагогическому Web-дизайну. Специалист должен знать, какие существуют особенности Web-дизайна. Уметь разрабатывать структуру сайта, а также оформлять сайт. For creation effective educational the internet of resource needs to be plugged in the command of specialist on a pedagogical Web-design. A specialist must know, which exist the feature of Web-design. Able to develop the structure of site and also design a site. |
|
Publisher |
НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2014-04-16T09:22:24Z
2014-04-16T09:22:24Z 2011 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Куліш, Л. А. Специфіка підготовки фахівця з педагогічного Web-дизайна в умовах модернізації системи освіти [Текст] / Л. А. Куліш // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011. - Вип. 95. - С. 115-122.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/5070 |
|
Language |
uk
|
|