МАРКЕТИНГОВА КОГНІТИВНА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВА КОГНІТИВНА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
|
|
Creator |
Жданова, О. С.
|
|
Subject |
маркетингова політика
когнітивність поведінка споживачів модель метод сприйняття мислення пізнання розуміння 339.138 |
|
Description |
У статті розглядається питання застосування маркетингової когнітивної полі- тики як інструменту впливу на поведінку споживачів, розглянуто типи політики за- лежно від ступеня впливу на процес прийняття рішень про купівлю, представлений порівняльний аналіз моделей споживацької поведінки, розглянуто методологію маркетингової когнітивної політики. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-16T07:32:10Z
2014-04-16T07:32:10Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Жданова О. С. МАРКЕТИНГОВА КОГНІТИВНА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4181 |
|
Language |
uk
|
|