Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВА КОГНІТИВНА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВА КОГНІТИВНА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ
 
Creator Жданова, О. С.
 
Subject маркетингова політика
когнітивність
поведінка споживачів
модель
метод
сприйняття
мислення
пізнання
розуміння
339.138
 
Description У статті розглядається питання застосування маркетингової когнітивної полі-
тики як інструменту впливу на поведінку споживачів, розглянуто типи політики за-
лежно від ступеня впливу на процес прийняття рішень про купівлю, представлений
порівняльний аналіз моделей споживацької поведінки, розглянуто методологію маркетингової когнітивної політики.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-16T07:32:10Z
2014-04-16T07:32:10Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Жданова О. С. МАРКЕТИНГОВА КОГНІТИВНА ПОЛІТИКА ТА ЇЇ ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧІВ [Електронний ресурс] / О. С. Жданова // Маркетинг: теорія і практика : збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4181
 
Language uk