РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ ПРОЦЕСАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ ПРОЦЕСАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
|
|
Creator |
Івченко, Є. А.
Салогубова, В. М. |
|
Subject |
маркетинг
стратегічно управління глобалізація конкурентоспроможність навколишнє середовище 658.8 |
|
Description |
У статті розглядається діяльність промислових підприємств у процесах перетворення світової економіки в умовах глобалізації, роль маркетингу в сучасних тенденціях розвитку підприємств та необхідність врахування стану навколишнього середовища.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-16T07:49:41Z
2014-04-16T07:49:41Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Івченко Є. А. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ ПРОЦЕСАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ [Електронний ресурс] / Є. А. Івченко, В. М. Салогубова // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4184 |
|
Language |
uk
|
|