Запис Детальніше

РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ ПРОЦЕСАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ ПРОЦЕСАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ
 
Creator Івченко, Є. А.
Салогубова, В. М.
 
Subject маркетинг
стратегічно управління
глобалізація
конкурентоспроможність
навколишнє середовище
658.8
 
Description У статті розглядається діяльність промислових підприємств у процесах перетворення світової економіки в умовах глобалізації, роль маркетингу в сучасних тенденціях розвитку підприємств та необхідність врахування стану навколишнього середовища.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-16T07:49:41Z
2014-04-16T07:49:41Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Івченко Є. А. РОЛЬ МАРКЕТИНГУ В СУЧАСНИХ ПРОЦЕСАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ЕКОНОМІКИ [Електронний ресурс] / Є. А. Івченко, В. М. Салогубова // Маркетинг: теорія і практика: збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4184
 
Language uk