Запис Детальніше

Бренд як інструмент маркетингової діяльності підприємства

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Бренд як інструмент маркетингової діяльності підприємства
 
Creator Максимова, Т. С.
Ільїна, М. В.
 
Subject бренд
брендинг
комплекс маркетингу
маркетинг
маркетингова діяльність
659.154
 
Description Проведено аналіз існуючих визначень бренду, формулювання найбільш загальних визначень бренду та управління брендами на підприємстві.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-16T07:58:51Z
2014-04-16T07:58:51Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. Бренд як інструмент маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, М. В. Ільїна // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4185
 
Language uk