Бренд як інструмент маркетингової діяльності підприємства
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Бренд як інструмент маркетингової діяльності підприємства
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
Ільїна, М. В. |
|
Subject |
бренд
брендинг комплекс маркетингу маркетинг маркетингова діяльність 659.154 |
|
Description |
Проведено аналіз існуючих визначень бренду, формулювання найбільш загальних визначень бренду та управління брендами на підприємстві.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-16T07:58:51Z
2014-04-16T07:58:51Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. Бренд як інструмент маркетингової діяльності підприємства [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, М. В. Ільїна // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4185 |
|
Language |
uk
|
|