ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ НА ПІДСТАВІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ НА ПІДСТАВІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
|
|
Subject |
реклама
ефективність кількість клієнтів параметри 659.1:658 |
|
Description |
У статті розглянуто підходи до визначення ефективності реклами відповідно до різних фаз життєвого циклу фірми. Проаналізована відповідність характеру змін у часі кількості клієнтів, приваблених рекламою, для стадії розкрутки фірми. |
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-16T08:09:31Z
2014-04-16T08:09:31Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ НА ПІДСТАВІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг: теорія і практика : збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4187 |
|
Language |
uk
|
|