Запис Детальніше

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ НА ПІДСТАВІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ НА ПІДСТАВІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ
 
Creator Максимова, Т. С.
 
Subject реклама
ефективність
кількість клієнтів
параметри
659.1:658
 
Description У статті розглянуто підходи до визначення ефективності реклами відповідно
до різних фаз життєвого циклу фірми. Проаналізована відповідність характеру змін
у часі кількості клієнтів, приваблених рекламою, для стадії розкрутки фірми.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-16T08:09:31Z
2014-04-16T08:09:31Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ РЕКЛАМИ НА ПІДСТАВІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ЇЇ РЕЗУЛЬТАТІВ [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова // Маркетинг: теорія і практика : збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4187
 
Language uk