Запис Детальніше

МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ НАТУРАЛЬНОЇ КОСМЕТИКИ

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ НАТУРАЛЬНОЇ КОСМЕТИКИ
 
Creator Шапран, О. Є.
Журавльова, О. А.
 
Subject продукція
сертифікація
натуральна косметика
органічна косметика
інгредієнти
339.138:006.063
 
Description У статті розглянуто сутність поняття «натуральна косметика» та спосіб її класифікації. Визначено проблеми сертифікації натуральної косметики у розрізі вітчизняних та світових тенденцій.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-16T08:38:50Z
2014-04-16T08:38:50Z
2013
 
Type Article
 
Identifier Шапран О. Є.МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ НАТУРАЛЬНОЇ КОСМЕТИКИ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, О. А. Журавльова // Маркетинг: теорія і практика : збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4191
 
Language uk