МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ НАТУРАЛЬНОЇ КОСМЕТИКИ
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ НАТУРАЛЬНОЇ КОСМЕТИКИ
|
|
Creator |
Шапран, О. Є.
Журавльова, О. А. |
|
Subject |
продукція
сертифікація натуральна косметика органічна косметика інгредієнти 339.138:006.063 |
|
Description |
У статті розглянуто сутність поняття «натуральна косметика» та спосіб її класифікації. Визначено проблеми сертифікації натуральної косметики у розрізі вітчизняних та світових тенденцій.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-16T08:38:50Z
2014-04-16T08:38:50Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шапран О. Є.МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ КЛАСИФІКАЦІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ НАТУРАЛЬНОЇ КОСМЕТИКИ [Електронний ресурс] / О. Є. Шапран, О. А. Журавльова // Маркетинг: теорія і практика : збірник наукових праць. № 20 / М-во освіти і науки України, СНУ ім. В. Даля ; редкол.: Т.С. Максимова (гол. ред.) ; відп. за вип. В.А. Герцик. – Луганськ : СНУ ім. В. Даля, 2013.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4191 |
|
Language |
uk
|
|