Запис Детальніше

Управління брендом на підставі застосування комунікаційного комплексу

Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Управління брендом на підставі застосування комунікаційного комплексу
 
Creator Максимова, Т. С.
Федечко, А. І.
 
Subject бренд
маркетинг
комунікації
торговельна марка
імідж
інновації
реклама
339.138
 
Description У статті розглядуються основні інструменти, що формують бренд, до яких належить увесь комплекс маркетингових комунікаційних технологій.
 
Publisher СНУ ім. В. Даля
 
Date 2014-04-16T10:36:47Z
2014-04-16T10:36:47Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Максимова Т. С. Управління брендом на підставі застосування комунікаційного комплексу [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, А. І. Федечко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4192
 
Language uk