Управління брендом на підставі застосування комунікаційного комплексу
Electronic Volodymyr Dahl East Ukrainian National University Institutional Repository
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Управління брендом на підставі застосування комунікаційного комплексу
|
|
Creator |
Максимова, Т. С.
Федечко, А. І. |
|
Subject |
бренд
маркетинг комунікації торговельна марка імідж інновації реклама 339.138 |
|
Description |
У статті розглядуються основні інструменти, що формують бренд, до яких належить увесь комплекс маркетингових комунікаційних технологій.
|
|
Publisher |
СНУ ім. В. Даля
|
|
Date |
2014-04-16T10:36:47Z
2014-04-16T10:36:47Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Максимова Т. С. Управління брендом на підставі застосування комунікаційного комплексу [Електронний ресурс] / Т. С. Максимова, А. І. Федечко // Маркетинг: теорія і практика : зб. наук. праць. – Луганськ, 2010. – № 16.
http://dspace.snu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/4192 |
|
Language |
uk
|
|